  • 1. Data: 2007-02-23 08:36:24
    Temat: termin splaty karty w wolny dzien
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    strasznie mnie to wkurza jak bank ustala mi splate zadluzenia kk w dzien
    wolny

    to cios ponizej pasa, za kazdym razem musze sprawdzac czy aby nie wypada
    to w sobote lub w niedziele

    dla przykladu splate kk w Mille mam 24.02 = jutro (sobota), gdybym nie
    spojrzal do kalendarza to by mnie sporo kosztowal brak splaty w
    wymaganym terminie

    ktore banki NIE robia takich numerow?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-02-23 08:52:05
    Temat: Re: termin splaty karty w wolny dzien
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    > to w sobote lub w niedziele
    Tak naprawdę sobota jest wredna. Niedzielę IMO da się obronić za pomocą KC.

    > dla przykladu splate kk w Mille mam 24.02 = jutro (sobota), gdybym nie
    > spojrzal do kalendarza to by mnie sporo kosztowal brak splaty w
    > wymaganym terminie
    Hyhy.

    > ktore banki NIE robia takich numerow?

    BZWBK przesuwa(ł) na dzień roboczy "po"

    KJ

  • 3. Data: 2007-02-23 09:13:42
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    RobertS napisał(a):
    > ktore banki NIE robia takich numerow?

    mBank pobiera automatycznie w dzień pracujący

  • 4. Data: 2007-02-23 09:19:27
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > mBank pobiera automatycznie w dzień pracujący

    jak masz splate 24.02 to kiedy musisz zabezpieczyc srodki na koncie?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-23 09:28:55
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > dla przykladu splate kk w Mille mam 24.02 = jutro (sobota),

    nie wiem czy cie to pocieszy, ale wszysscy w mille tak mają...;-)
    Ostatnio ujednolicili terminy

    > gdybym nie
    > spojrzal do kalendarza to by mnie sporo kosztowal brak splaty w
    > wymaganym terminie

    sobota nie jest świętem więc przy wszystkich płatnościach tak jest
    Może trzeba sobie wyrobić odruch zerkania w kalendarz i tyle, po co się
    denerwować o nic.

    BTW lokatę potrafią w sobotę zlikwidować, więc jeśli to wielki problem
    wpłacić dzień wcześniej to moze "zarobek" na odsetkach cię ukoi?..;-)
    O ile masz kartę do konta.

    Slawek

  • 6. Data: 2007-02-23 09:36:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > BTW lokatę potrafią w sobotę zlikwidować, więc jeśli to wielki problem
    > wpłacić dzień wcześniej to moze "zarobek" na odsetkach cię ukoi?..;-)
    > O ile masz kartę do konta.
    >
    > Slawek

    mam kilka kart i wszystkie splacam przelewem z jednego banku (w ktorym
    kk nie mam) i raczej spogladam w kalendarz, ale wielu tego nie robi i
    banki na tym zeruja...wedlug mnie to nie jest fair chociaz oczywiscie
    zgodne z prawem, regulaminem etc...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-23 10:00:08
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Slavekk " <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > sobota nie jest świętem więc przy wszystkich płatnościach tak jest
    > Może trzeba sobie wyrobić odruch zerkania w kalendarz i tyle, po co się

    moze jakis apel do KIR zeby robila sesje przynajmniej jedna w sobote? Jaki
    jest powod nie realizowania przelewow w soboty??

  • 8. Data: 2007-02-23 11:24:46
    Od: BM <n...@D...LITERYpl>

    Lukas co prawda nie dorobił się tak "zaawansowanej" technologii jak
    automatyczna spłata KK z konta, ale ręczną spłatę można zrealizować
    w/zdefiniować na dowolny dzień (łącznie z niedzielami i świętami).

    Pozdrawiam
    BM

  • 9. Data: 2007-02-23 11:51:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > automatyczna spłata KK z konta, ale ręczną spłatę można zrealizować
    > w/zdefiniować na dowolny dzień (łącznie z niedzielami i świętami).

    ale tak to (chyba) mozna w kazdym banku, przeciez przelewy
    wewnatrzbankowe nie przechodza przez KIR...

    bardziej chodzilo mi o to jak splaca sie kk z rachunku w innym banku

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-23 12:07:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > ale tak to (chyba) mozna w kazdym banku, przeciez przelewy
    > wewnatrzbankowe nie przechodza przez KIR...

    Oj nie, weźmy taki ING, czy BZWBK (o ile się nic nie zmieniło)

    KJ