  • 11. Data: 2005-06-15 21:10:52
    Temat: Re: terminal POS
    Od: zet <z...@z...pl>

    operacja kartowa pko bp
    wypłata gotówki w oddziale innego banku = 9,99

  • 12. Data: 2005-06-15 21:12:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    HuN wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > bzdura kompletna
    >
    > eot
    >

    > *aby nie na wyrost powiedziane

    Rzeczywiście - tylko EOT jest na miejscu jak piszesz głupoty a do toip
    zajrzeć Ci się nie chce. Tylko nie wprowadzaj innych w błąd z łaski swojej.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-06-15 21:14:41
    Od: zet <z...@z...pl>

    > To nie jest żadna namiastka cashbacku tylko zwykła wypłata gotówki. Z
    > cashbackiem nie ma to wiele wspólnego.

    ale jak tej gotówki nie przyjmie tylko nią zapłaci za rachunki ? czy
    zapłata kartą za rachunki to jest wypłata gotówki ? to za co jeszcze
    zapłata kartą liczy się jako wypłata gotówki ?

  • 14. Data: 2005-06-15 21:15:29
    Od: "HuN" <n...@...tego>

    "zet" <z...@z...pl> wrote in message news:d8q5g3$km4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > operacja kartowa pko bp
    > wypłata gotówki w oddziale innego banku = 9,99

    wyplata gotowki w oddziale innego banku nie jest wyplatą gotowki w agencji
    pkobp
    troche nie kumasz

  • 15. Data: 2005-06-15 21:16:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale jak tej gotówki nie przyjmie tylko nią zapłaci za rachunki ? czy
    > zapłata kartą za rachunki to jest wypłata gotówki ? to za co jeszcze
    > zapłata kartą liczy się jako wypłata gotówki ?

    Dostajesz slip do podpisu. Jeżeli jest tam napisane GOTÓWKA to choćbyś nie
    miał jej w ręku (bo płacisz np. rachunek) to i tak PINem lub podpisem
    akceptujesz wypłatę gotówki (ze wszelkimi konsekwencjami).

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-06-15 21:25:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > wyplata gotowki w oddziale innego banku nie jest wyplatą gotowki w
    > agencji pkobp

    Dla Inteligo jest :-) Oczywiście tylko w momencie dokonywania transakcji, bo
    po rozliczeniu Inteligo "grzecznie" oddaje zablokowane 9,9 PLN (zgodnie z
    toip). Taki "ficzer" .

    > troche nie kumasz

    Ty też nie - ale idziesz w zaparte.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-06-15 21:29:49
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-15 23:05, HuN napisał(a):

    > bzdura kompletna

    Karta Inteligo, Agencja/Oddział PKO BP - taki mechanizm ma miejsce -
    sprawdzone. Coś Ci się chawmynciło :-P

    Gree

  • 18. Data: 2005-06-15 21:47:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    zet wrote:
    > Ale czy ja muszę pytać przed każdą transakcją kartą czy to będzie
    > wypłata gotówki, czy można to jakoś z góry rozpoznać zanim dostanę
    > slip ?

    Lepiej zapytać. A slipa i tak nikt Ci nie każe podpisywać.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-06-15 21:47:15
    Od: zet <z...@z...pl>

  • 20. Data: 2005-06-15 21:51:20
    Od: zet <z...@z...pl>

    > Lepiej zapytać. A slipa i tak nikt Ci nie każe podpisywać.

    Ciekawe jak by anulowali transakcję jakbym nie podpisał slipa.