  • 1. Data: 2010-04-14 18:21:09
    Temat: test....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    ....Jako iż moje posty od czasu wysłania takiegoż:

    [...]
    Ech kurwa, trupy jeszcze nie pochowane......

    Każda pora ma swój czas...
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Kazda-pora-ma-swo
    j-czas,2,ID404385656,RS1,n

    "[...] Pan redaktor Pospieszalski, podczas wywiadu z nim w programie
    pierwszym państwowej telewizji, powiedział nieopatrznie, podczas
    trwającej
    żałoby narodowej, że pan Bronisław Komorowski, marszałek Sejmu, wysłał
    już w
    sobotę do Pałacu Prezydenckiego swojego człowieka, żeby ten poszukał
    Pałacu raportu z rozwiązania Wojskowych Służb Informacyjnych(???).
    Chodzi o
    tzw. zbiór zastrzeżony, który pan prezydent- jako głowa państwa,
    posiadał u
    siebie w Pałacu. [...]".
    [...]"

    ... jakoś przestały dochodzić na grupę chciałem obejść jakoś cenzurę i
    spróbować dojść na grupę innym sposobem ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-04-14 20:15:26
    Temat: Re: test....
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    >
    > .... jakoś przestały dochodzić na grupę chciałem obejść jakoś cenzurę i
    > spróbować dojść na grupę innym sposobem ...

    Pociesz sie endriu- wlasnie rozmawialem z zona via Skype i ona mi mowi,
    ze u was ludzie
    dostali pierdolca: palenie swieczek, godzinne wystawanie w kolejce by
    dotknac trumny Swietego Karzelka, itp.

    Szechniki mnie zabanowali i nie moge pisac na grupy dyskusyjne Gaz.Wyb,
    co mnie poczatkowo zdziwilo.
    Teraz sie nie dziwie, Nasi maja b.wyczulone czulki na wiatr polityczny,
    wiedza tez co w trawie piszczy.
    Po tym jak w ten w/e wielcy tego swiata namaszcza na Wawelu Karzelka,
    brat Jaroslaw wskoczy w jego buty.
    Widziales jego zacieta twarz, be kropli lzy w oku? On wygra w cuglach
    wybory z tym patalachem Komorowskim.
    I wtedy nie bedzie -Hospody pamyluj- dla zdrajcow sprawy. Ja tez nie
    bede mial co szukac w Polsce.

    fatso

  • 3. Data: 2010-04-14 20:23:39
    Od: Endriu <a...@g...com>

    On 14 Kwi, 22:15, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > wybory z tym patalachem Komorowskim.
    > I wtedy nie bedzie -Hospody pamyluj- dla zdrajcow sprawy. Ja tez nie

    Powiem ci Fatso, że nie sposób przyznać ci racji. Człowiek który
    zrzekł się
    suwerenności swojego własnego kraju na rzecz Unii Europejskiej,
    wysyła
    wojska do Afganistanu wbrew woli narodu, oraz który nie zrobił
    referendum w
    sprawie traktatu lisbońskiego - przyczynijąc się do zwycięstwa opcji
    międzynarodówki socjalistycznej chcącej z europy zrobić
    Eurokouchoz .......

    Nie zasługuje na Wawel w mojej opini zdecydowanie ..... Powązki
    zupełnie by
    wystarczyły ......

    P.S. Cholerne szwaby z news.interia.pl. Banują mnie dziady
    najwidoczniej chyba, bo muszę wysyłąć posty z gamila.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-04-14 20:33:51
    Od: zenek <z...@o...pl>

    TY facet poczytaj Hemingwaya co pisal o polakach w swoich poczytnych
    knigach. Bedziesz mial obraz Rzeczpospolitej Polskiej .

    Wiekszosc polakow to poldebile i robia to co im kaze telewizornia.
    Jakby im dali bron i kazali isc na wojne to by to zrobili to samo co
    niemcy w 1939 roku. To oqrwiony narod tu jetes.

  • 5. Data: 2010-04-14 20:58:20
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):
    > Nasi maja b.wyczulone czulki na wiatr polityczny,

    Zrób sobie w takim razie jeszcze raz te testy na pochodzenie

    kc

  • 6. Data: 2010-04-14 21:01:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Powiem ci Fatso, =BFe nie spos=F3b przyzna=E6 ci racji.

    A jednak tragedia jednoczy ludzi.

    Wg mnie Endriu, najpierw trzeba rozliczyć przeszłość, potem budować
    przyszłość, może być wg twojego scenariusza.

    pozdrawiam

    kc

  • 7. Data: 2010-04-14 21:30:01
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    zenek <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jakby im dali bron i kazali isc na wojne to by to zrobili to samo co
    > niemcy w 1939 roku. To oqrwiony narod tu jetes.

    TY zenek, co ty pierdolisz? Oglądałeś telewizornię w czasach komuny?

    kc

  • 8. Data: 2010-04-14 22:12:04
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > TY zenek, co ty pierdolisz?

    Przepraszam grupę za wyrażanie się.

    Staram się być zrozumiałym dla interlokutora.

    kc

  • 9. Data: 2010-04-14 22:17:33
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > Zrób sobie w takim razie jeszcze raz te testy na pochodzenie
    >
    > kc

    posmoktaj mi chuja to sam sie dowiesz

  • 10. Data: 2010-04-17 00:54:31
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 14 Kwi, 22:15, fatso <f...@n...com> wrote:
    [...]>

    Powiem ci Fatso, że nie sposób przyznać ci racji. Człowiek który
    zrzekł się
    suwerenności swojego własnego kraju na rzecz Unii Europejskiej,

    ???????????????

    wysyła
    wojska do Afganistanu wbrew woli narodu,

    ?????????????
    a co ma do tego wola narodu?

[...]

    nie mógł zrobić tego referendum, bo wcześniej, sprytniejsi, ustalili, że
    zatwierdzac ma sejm.
    zatem - nie pitol, proszę:)
    a co do parcia na zwycięstwo międzynarodówki socjalistyczenj - to pełna zgoda -
    tyle, że nie tym wykonaniu.
    Poszukaj w pamięci, proszę, tego "wpraszania się" , walki o krzesła, samolot
    itp. - zakażdym razem chodziło o żywotne sprawy Polski, a nie o pokazanie się
    zagranicą.

    Nawiasem mówiąc, dopiero teraz dowiedziałam się że mamy zdecydowanie gorszy
    statut w NATO niż jej pierwsi członkowie.
    Usiłował cvały czas to znaczenie i rolę Polski wzmocnić.
    Barbara