  • 11. Data: 2010-04-17 09:48:04
    Temat: Re: test....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Powiem ci Fatso, e nie spos b przyzna ci racji. Cz owiek kt ry
    > zrzek si
    > suwerenno ci swojego w asnego kraju na rzecz Unii Europejskiej,
    >
    > ???????????????

    Basiu. Jeszcze raz ci powtarzam. Jeżeli prawo Unijne stoi wyżej w
    hierarchii od prawa krajowego to oznacza UTRATĘ SUWERENNOŚCI !!!!!.

    Jak widać na załączonym przykładzie ty tego jeszcze, nie pojęłaś choć
    tyle czasu upłynęło .....

    Przyjdzie czas że przekonasz się o tym osobiście, i będzie to gorzka
    lekcja.

    Gdybym był prezydentem suerwennego kraju pierwej palnąłbym sobie w
    łeb, niźlibym taką ustawę podpisał.
    W mojej opini to jest zdrada kraju,i przed podpsaniem takiego
    dokumento OBOWIĄZKOWO należało zapytać o to społeczeństwo w
    referendum. Nie zrobiono tego, podpisano trakatat poza plecami narodu.

    To jest zdrada, powtarzam, a za zdradę Wawel się nie należy !!!!!!!.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-04-18 09:23:24
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    Basiu. Jeszcze raz ci powtarzam. Jeżeli prawo Unijne stoi wyżej w
    hierarchii od prawa krajowego to oznacza UTRATĘ SUWERENNOŚCI !!!!!.
    =========

    części suwerenności,alenadziejęnawiększebezpieczeństwo-myśl
    e Ty interesen kraju
    i państwa :)
    coby Polska znaczyła jako samotna wyspa?

    Jak widać na załączonym przykładzie ty tego jeszcze, nie pojęłaś choć
    tyle czasu upłynęło .....

    Przyjdzie czas że przekonasz się o tym osobiście, i będzie to gorzka
    lekcja.
    =============

    ja jestem państwowiec od urodzneia, można powiedzieć i w takiej tradycji byłam
    chowana :)
    nie mówiącotym,żenigdymi wgłowie niepowstało, że nie jestem związana ducjpowo z
    Zachodnią Europą.
    To Zachodnia Europa odcinaLa albo całkowicie wiedzę oPOlsce [np.historia
    chrześcijaństwa (wyd.naukowe) kończyła się na granicy zachodniej - Polska była
    już pustynią; albo też propagując fałszywą wiedzę o Polsce - czego skutki
    widzimy do dziś.

    Gdybym był prezydentem suwerennego kraju pierwej palnąłbym sobie w
[...]

    ============
    Prezydent RP mógł się poruszać wyłącznie w ramach pawa.
    Powiem tyle: tu nieźle namotał Sarkozy, chytry listek i niesamowity
    koniunkturalista.

    pozdrówka :)
    Barbara
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-04-18 10:15:52
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Prezydent RP mógł się poruszać wyłącznie w ramach pawa.
    > Powiem tyle: tu nieźle namotał Sarkozy, chytry listek i niesamowity
    > koniunkturalista.

    Polscy politycy i dyplomaci w unii zajmuja sie historia a nie biezacym
    sprawami dlatego nikt z nimi sie nie liczy.

    Leszek

  • 14. Data: 2010-04-18 10:39:46
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    | Polscy politycy i dyplomaci w unii zajmuja sie historia a nie biezacym
    | sprawami dlatego nikt z nimi sie nie liczy.
    |
    | Leszek

    Leszku,koszmarne głupoty opowiadasz. Jesteś zmanipulowany przeokropnie.
    Gdybyś miał mniej lat, to może bym się nie dziwiła, ale Ty akurat powinieneś
    historię dobrze pamiętać :)

    Można mieć odmienne poglądy, no ale żeby powtarzać głupoty samochwał, to zaiste
    ..
    otumaniono Cię doszczętnie:(
    Barbara

    PS
    dotąd się do Twoich postów nie odnosiłam, toteż jeśli mamy kontynuować tę
    dyskusję, to proszę - prywatnie.

  • 15. Data: 2010-04-18 11:41:56
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    Polscy politycy i dyplomaci w unii zajmuja sie historia a nie biezacym
    sprawami dlatego nikt z nimi sie nie liczy.

    Jerzy Buzek został wybrany przewodniczącym Parlamentu Europejskiego dlatego,
    że nikt się nie liczy z polskimi politykami ???

    Czy jesteś kolejnym matołem, który nie docenia wybitnych przedstawicieli życia
    publicznego żyjących współcześnie ?
    Jerzy Buzek jest jednym z takich wybitnych osób.
    Na tej grupie zwykłe chłystki i różnej maści oszołomy obrażały
    najwybitniejszych Polaków, którzy tworzyli i tworzą historię najnowszą
    L.Wałęsę, T.Mazowieckiego, L.Balcerowicza, J.Kuronia i paru innych.

    Czy w dniu ogólnonarodowej żałoby i smutku po katastrofie TU-154 nie lepiej
    zamilczeć?

  • 16. Data: 2010-04-18 14:44:43
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Jerzy Buzek jest jednym z takich wybitnych osób.

    A możesz odpowiedzieć który z czynników "wybitne" persony, tworzy
    jeszcze bardziej wybitne ?

    - podpierdalaniae swoich kolegów jako TW Karol ?.
    - rozpierdolenie budżetu państwa niemal do jago całkowitego
    bankructwa, na skutek "wielkopomnych" reform od któych powstało tak
    wiele partyjnych stołków, i na które teraz musimy zrzucać się my i
    (będą musiały zrzucać się i nasze dzieci) ....

    Sławek ty jak dowalisz to aż z krzesła można spaść. Czy twój tatuś nie
    pracował czasami jako propagandzista w jakimś komitecie centralnym
    KCPZPR. Twoje teksty to jakby te z transparentów propagandowych sprzed
    30 lat - "Partia z Narodem naród z Partią" - genetycznie wysysane z
    mlekiem matki......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/