  • 1. Data: 2007-07-25 05:00:56
    Temat: testuje od wczoraj PolbankEFG...
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    a wlasciwie polbank24h.pl i niestety sa daleko za murzynami (nie obrazajac
    murzynow), nawet toporny VWBD wydaje sie byc miodzio w zestawieniu z
    polbankiem

    - wydanie certyfikatu poszlo tylko pod IE
    - przy dodawaniu odbiorcy w jego nazwie nie przyjmuje znakow typu kropka lub
    przecinek ????
    - proces zmiany danych odbiorcy jest u mnie zapetlony, lepiej go skasowac i
    utworzyc na nowo
    - upierdliwe ze nr konta tylko w formie bez spacji a samo okienko do jego
    wpisywania jest jakies 'krotkie'

    jezeli cos mu nie pasuje wywala idiotyczne angielskie komunikaty typu
    'Invalid Beneficiary Id' - jezeli w nazwie jest np przecinek, mogli by to w
    koncu przerobic na polski

    ogolnie dostep przez www jak dla mnie lekka porazka tylko te 5% jest
    pocieszajace
    i jeszcze pytanko gdzie z poziomu www ustawic automatyczne uzupelnianie
    rachunku gotowkowego do okreslonej wysokosci?

    GP

  • 2. Data: 2007-07-25 19:05:25
    Temat: Re: testuje od wczoraj PolbankEFG...
    Od: "l" <l@l2..2>

    imo nie ma na co narzekac, bledy o ktorych mowisz nie są niczym strasznym
    (oczywiscie sporo to odbiega od np. bphu)
    wazne ze system jest w miare bezpieczny i stabilny

  • 3. Data: 2007-07-25 20:11:58
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    l <l@l2..2> napisał(a):

    > imo nie ma na co narzekac, bledy o ktorych mowisz nie są niczym strasznym
    > (oczywiscie sporo to odbiega od np. bphu)
    > wazne ze system jest w miare bezpieczny i stabilny

    Za wyjatkeim systemu (antylinuxowego i antyviscianego) to oferte maja ciekawa.
    Sadze, ze to przejsciowe, bo sa w fazie zdobywania rynku i nikt nie oczekuje zyskow
    - wszystko idzie do jednego kotla z kosztami nowych placowek itd.
    Wydaje mi sie, ze za jakis czas ich oferta sie zblizy do standardow.