  • 1. Data: 2008-12-19 08:32:41
    Temat: transakcja odrzucona, blokada jest
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    16 i 18 XII żonie dwa razy trafila sie odmowa transakcji - w Bomi i na
    Neste,
    - dawniej zawsze bylo OK (zwykla VE Nordea Banku)
    Dziwne jest to, ze na rachunku w Nordei ładnie widać "zabezpieczenie
    transakcji kartowej" (z kwotą zablokowaną na Neste)

    Nie jest to rowniez zapomnienie PINu, bo w paru innych sklepach poszlo
    normalnie. Czy taka odmowa to przedswiateczny tlok na łączach i jakieś
    potwierdzenie możliwości wykonania transakcji w drodze "do sklepu"
    zginęło?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-12-19 08:53:52
    Temat: Re: transakcja odrzucona, blokada jest
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Jak dobrze pamiętam, ostatnio na stronach mBanku pisali, że mają nadzwyczaj
    dużo transakcji kartowych i w pewnym momencie ich system nie wyrabiał się.

  • 3. Data: 2008-12-19 13:24:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    tak jest prawie zawsze, że blokada jest
    znika po kilku godzinach albo dniach w zależności od banku

  • 4. Data: 2008-12-19 14:13:46
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > normalnie. Czy taka odmowa to przedswiateczny tlok na łączach i jakieś
    > potwierdzenie możliwości wykonania transakcji w drodze "do sklepu"

    A to ciekawe, że też miałem tak z taka sama karta i też na Neste. Blokada na
    kwotę chyba po 5 dniach się anulowała.
    Drugą kartą PKO normalnie zaakceptował ten sam dystrybutor chwilę później.