  • 11. Data: 2010-10-20 20:24:02
    Temat: Re: transakcje na znikome kwoty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4cbf4eda$0$22804$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Spokojnie mogli odmówić i wydać paragon.
    > Faktura jest obowiązkowa od 5 czy 7 zł z groszami.
    > Aż się dziwię, że tak nie zrobili :-)

    Hehe, pan miał mnie już dosyć. Argument o którym mówisz o braku obowiązku
    wystawienia fv nawet padł w dyskusji. Ale ja zapytałem czy mam coś dołożyć,
    dokonać płatności kartą a potem zgłosić się za 60 sekund po korektę. A tak
    to zapłaciłem gotówką. :P

  • 12. Data: 2010-10-20 20:33:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Napisane to sobie może być. Mnie się już zdarzało tankować za 3 grosze i
    > na Neste i na zwykłych stacjach, także na BP, Orlen, Statoil. Przecież
    > chyba nie sądzisz, że się dystrybutor nie wyłączy zanim nie przeleci
    > przez niego 2 litry... Te 2 litry wynikają zapewne z jakiegoś parametru
    > licznika, że dopiero przy takiej objętości przeciętny błąd jest mniejszy
    > od dopuszczalnego albo zakładanego.

    2 litry wynikają z jakiegoś tam zarządzenia i nie próbowałem tankować
    mniej, ale może i za 1 zł dałoby radę na Neste

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-10-20 20:35:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No i już wiem. Zwrot po potrąceniu 2,9% +0,30 zł. Gorzej, że trzeba
    > wysyłać formularz zwrotu nadpłaty pocztą papierową. Na szczęście można
    > także faksem. :)

    no to masz już rozwiązanie, 100 x 1,01 = 101 zł i od tego zapłacisz
    jakieś 3,20 zł prowizji...tylko musisz się trochę naklikać, żeby te 100x
    im kasę przelać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-10-20 20:38:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > no to masz już rozwiązanie, 100 x 1,01 = 101 zł i od tego zapłacisz jakieś
    > 3,20 zł prowizji...tylko musisz się trochę naklikać, żeby te 100x im kasę
    > przelać

    Karta ma niezwiększalny limit na transakcje internetowe 20 sztuk dziennie.
    Dziś już 20 transakcji wyklikałem, po północy kolejne 20.

    5 dni i po krzyku, dzięki za świetny pomysł. :)

  • 15. Data: 2010-10-20 20:40:04
    Od: inigo <n...@m...com>

    On Wed, 20 Oct 2010 20:58:57 +0200, MarekZ wrote:
    > Konto mam, ale tylko do kupowania, nie sądzę abym kiedyś coś sprzedawał
    > na Allegro. Więc jak nie da się zwrócić nadpłaty, to już wolę jakieś
    > fundacje niż sponsorowanie Allegro. A jak się da to byłoby to świetne
    > rozwiązanie.

    Da się, ale potrącają opłatę manipulacyjną, więc z częścią
    kwoty się w ten sposób pożegnasz.

    --
    inigo

  • 16. Data: 2010-10-20 20:45:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Karta ma niezwiększalny limit na transakcje internetowe 20 sztuk
    > dziennie. Dziś już 20 transakcji wyklikałem, po północy kolejne 20.
    >
    > 5 dni i po krzyku, dzięki za świetny pomysł. :)

    a nie ma za co, też w ten sposób "zaspakajam" apetyt niektórych kart,
    którymi muszę wyrobić ileś transakcji, aby za nie nie płacić np. gold z
    eurobanku lub debetówka z bzwbk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2010-10-20 20:46:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/20/2010 10:38 PM), MarekZ wrote:
> [...]
    > dziennie. Dziś już 20 transakcji wyklikałem, po północy kolejne 20.
    >
    > 5 dni i po krzyku, dzięki za świetny pomysł. :)

    A jaki jest warunek kwotowy na zwolnienie? Bo może lepiej sobie zasilić
    konto moneybookers/paypal/dotpay/przelewy24/platnosci.pl i ze stratą
    wypłacić?

    Ewentualnie kupić kosiarkę w praktikerze/obi/castoramie/leroymerlinie i
    zaraz się rozmyślić - przyjmując zwrot na drugą kartę?

    p. m.

  • 18. Data: 2010-10-20 20:58:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jaki jest warunek kwotowy na zwolnienie? Bo może lepiej sobie zasilić
    > konto moneybookers/paypal/dotpay/przelewy24/platnosci.pl i ze stratą
    > wypłacić?

    18k rocznie. Ale zrealizowane mam tylko niecałe 4k obrotu bezgotówkowego.
    Idę na ilość na tej karcie (120 transakcji rocznie), a nie na kwotę, bo
    karty powinny być bezpłatne. Jeden pies paypal/moneybookers/Allegro/dotpay
    dla tak znikomej kwoty. Szczególnie że byłem już gotowy pożegnać się z całą
    stówką. :)

  • 19. Data: 2010-10-20 21:45:19
    Od: luc <b...@g...net>

    On 20 Paź, 20:09, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    > wysokości 1,01 zł. Jako że będą to tak czy inaczej transakcje "bezzwrotne" i
    > zapewne skończy się na jakichś organizacjach charytatywnych zastanawiam się
    > czy warto szukać jakiegoś miejsca z niższym ograniczeniem czy po prostu
    > zaczynać je klepać? A może ktoś ze stałych Grupowiczów jest w stanie
    > przyjmować niższe płatności kartą za pośrednictwem internetu? Albo ma jakiś
    > pomysł. No bo chyba mógłbym jeszcze samemu sobie wpłacać na konto Paypal. A
    > już najbardziej super byłoby gdyby ktoś miał pomysł jak to zrobić i się

    Kupić 100 biletów ZTM po 1 pln i podarować jakiemuś studentowi? ;-)
    A do "niezaklikiwania się" na śmierć polecam iMacros :-)

    pzdrwm
    luc

  • 20. Data: 2010-10-20 21:49:49
    Od: luc <b...@g...net>

> [...]
    > już najbardziej super byłoby gdyby ktoś miał pomysł jak to zrobić i się

    Kupić sto biletów ZTM po 1 pln w automacie biletowym ;-)

    A do nie za klikania się na śmierć polecam iMAcros :-)

    pzdrwm
    luc