  • 1. Data: 2012-11-09 09:14:24
    Temat: trochę OT, ale nie do końca...
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W Nowym Jorku brakuje benzyny
    Bankier - ?45 minuty temu?

    Zasady tankowanie paliwa w Nowym Jorku będą proste. W dni parzyste
    tankować będą mogły samochody o rejestracjach kończących się na parzystą
    liczbę. W dni nieparzyste, samochody z rejestracjami kończącymi się na
    nieparzystą cyfrę.

    - Deja Vu?
    (już to słyszałem, jakieś 30 lat temu...)
    Pacz-pan, do czego to czerwoni nieodmiennie doprowadzają!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-11-09 09:21:48
    Temat: Re: trochę OT, ale nie do końca...
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > - Deja Vu?
    > (już to słyszałem, jakieś 30 lat temu...)
    > Pacz-pan, do czego to czerwoni nieodmiennie doprowadzają!

    Taa ... a popowodziowe jezdzidelka juz pewnie do nas płyna ;)

  • 3. Data: 2012-11-09 10:06:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > Taa ... a popowodziowe jezdzidelka juz pewnie do nas płyna ;)

    Nówka sztuka nie śmigana. (Ale śmingusowana ;-) )

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-11-09 15:48:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:
    > W Nowym Jorku brakuje benzyny

    Nie brakuje benzyny tylko stacji benzynowych do jej dystrybucji.
    W wielu miejscach ciągle nie ma prądu. Dziala mniej wiecej 1/4 stacji
    benzynowych. Chodzi o limitowanie kierowców w kolejce a nie benzyny.
    Ale polski dziennikarz cos gdzies przecztal ....

  • 5. Data: 2012-11-09 20:03:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" 509cbb31$0$1295$6...@n...neostrada.pl

    > tankować będą mogły samochody o rejestracjach kończących się na parzystą liczbę. W
    dni nieparzyste, samochody z rejestracjami
    > kończącymi się na nieparzystą cyfrę.

    Parzystych dni jest mniej.

    31 28/29 31 31 31 31 31 31
    28/29 30 30 30 30

    Zawsze liczymy od nieparzystej cyfry, ale kończymy niemal
    7.25 (chyba rok 1900 nie był przestępny) raza nieparzystą
    i tylko nieco ponad 4,75 raza na parzystej.

    [ciekawe, jak wygląda parzystość cyfr w DVB-Trwam;
    kiedyś na mnie Bóg ześle jakieś kary za wyśmiewanie
    się z Rydzyka?... nie ześle -- śmiech to zdrowie]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-11-09 20:23:03
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > "SQLwiel" 509cbb31$0$1295$6...@n...neostrada.pl

    > Parzystych dni jest mniej.

    Ty tu doktorat z arytmetyki próbujesz zrobić, a treścią tego
    spostrzeżenia jest, że Hamerykańce ćwiczą to, co u nas we wczesnych
    latach '80 przećwiczył Urban z ekipą. Motłoch ma poczuć nad głową buta
    władzy.
    Oczywiście takie "zarządzenie" o naprzemiennym tankowaniu niczego nie
    załatwi poza utrudnieniem ludziom życia. Myślę, że chodzi tylko o to,
    aby sprawdzić, czy naród już jest wystarczająco urobiony, aby
    zaprowadzić socjalizm.

    Swoją drogą - normalne byłoby, że jeśli brakuje w samym NY benzyny, to
    ceny rosną i byle-kto ładuje beczkę na kufer i przywozi wachę dla siebie
    i sąsiada z sąsiedniego stanu. Tak działa to w normalnych warunkach.
    Tymczasem słyszę, że na taknsztelach nie sprzedają już do baniaków, bo
    ludzie potem spekulują benzyną !!!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-11-09 21:01:47
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11/09/2012 09:23 PM, SQLwiel wrote:

> [...]
    > spostrzeżenia jest, że Hamerykańce ćwiczą to, co u nas we wczesnych
    > latach '80 przećwiczył Urban z ekipą. Motłoch ma poczuć nad głową buta

    Tzn. moge nie pamietac, bo mlody bylem, ale czy naprawde cale wczesne
    lata Polske nawiedzaly katastrofy naturalne, dzien w dzien, przez kilka
    lat? O_o

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 8. Data: 2012-11-09 21:28:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:
    > Tzn. moge nie pamietac, bo mlody bylem, ale czy naprawde cale wczesne
    > lata Polske nawiedzaly katastrofy naturalne, dzien w dzien, przez kilka
    > lat? O_o

    no, huragan zaczal sie w 1920,
    nad polske nadciągnął w 45 i w zasadzie nieprzerwanie dzien w dzien
    mielismy katastrofe naturalna.

    :)

  • 9. Data: 2012-11-09 21:28:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

> [...]
    > i sąsiada z sąsiedniego stanu. Tak działa to w normalnych warunkach.
    > Tymczasem słyszę, że na taknsztelach nie sprzedają już do baniaków, bo

    i tak nie zrozumiesz różnicy.

  • 10. Data: 2012-11-09 23:45:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" 509d5819$0$1208$6...@n...neostrada.pl

    > Ty tu doktorat z arytmetyki próbujesz zrobić, a treścią tego

    Podział na parzysto[kopytne?] i nieparzysto[kopytne?] jest
    ponoć znany w motoryzacji od dawna -- przykładowo możliwość
    jeżdżenia :) w zatłoczonych miastach (akurat pamiętam jakąś
    polskoludną dzielnicę miasta (może nawet NY) z/w USA oraz
    jakieś miasto z Jugosławii, czyli z tego dziwnego państwa,
    które było później ,,areną'' czystek etnicznych) czy
    parkowania na ciasnych ulicach...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'