  • 21. Data: 2012-11-11 16:35:52
    Temat: Re: trochę OT, ale nie do końca...
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 13:26:11 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > A, przepraszam, chciałbyś, żeby znalazł Ci wystąpienia na grupach z 30
    > roku? Chyba za dużo wymagasz.

    Jeszcze kilka miesięcy temu dostępne były wiadomości napisane w latach
    90-tych ub.w., więc moje wymagania chyba nie są takie niecodzienne?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2012-11-11 16:59:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris94 wrote:
    > Jeszcze kilka miesięcy temu dostępne były wiadomości napisane w latach
    > 90-tych ub.w., więc moje wymagania chyba nie są takie niecodzienne?

    a jaką (procentowo) dostępność grup "dla mas" w tym czasie założyłeś?

  • 23. Data: 2012-11-11 17:26:43
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 08:41:03 -0600, witek napisał(a):

    > dziecko internetu
    > no ciężko zeby wystepowaly wczesniej

    Może dla Ciebie historia internetu zaczyna się w 2000 roku, ale dla mnie
    jest o wiele starsza. A Google po swoim powstaniu w 1998 roku
    archiwizowało treść usenetu wstecz gdzieś do 1996 lub nawet 1995 roku i
    jeszcze nawet dosyć niedawno te posty sprzed 2000 roku były na Googlu
    dostępne.

  • 24. Data: 2012-11-11 17:37:45
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 09:59:28 -0600, witek napisał(a):

    > a jaką (procentowo) dostępność grup "dla mas" w tym czasie założyłeś?

    Z usenetu korzystało wówczas ponad 90% użytkowników internetu, gdyż
    polskie strony WWW stawiały wówczas dopiero pierwsze kroki.
    A internet był powszechnie dostępny już od kwietnia 1996 r., gdy tepsa
    uruchomiła numer dostępowy 0202121.

  • 25. Data: 2012-11-11 17:59:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris94 wrote:

> [...]
    > polskie strony WWW stawiały wówczas dopiero pierwsze kroki.
    > A internet był powszechnie dostępny już od kwietnia 1996 r., gdy tepsa

    ha ha ha
    ten numer byl wtedy tak powszechny jak teraz powszechny jest dostep do
    lekarzy specjalistow.
    jak sie nie pytam jak procent uzytkownikow internetu korzystalo z grup
    tylko jak procent populacji bylo uzytkownikami internetu.
    i jaki procent z tego procenta korzystalo z grup i jaki procent z tego
    procenta mialo jeszcze cos wspolnego z zeglarstwem.

  • 26. Data: 2012-11-11 19:11:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Jeszcze kilka miesięcy temu dostępne były wiadomości napisane w latach
    > 90-tych ub.w., więc moje wymagania chyba nie są takie niecodzienne?

    O ile dobrze pamiętam to gógiel wie o grupach polskich od ok. 1996
    roku. I z tego co pamiętam "przekrój" korzystających wtedy z internetu
    był trochę inny niż teraz, stąd zakładanie, że brak wystąpienia czegoś w
    usenecie przed 2000 rokiem oznacza cokolwiek jest IMO błędem.

    KJ

    Today is a good day for information-gathering. Read someone else's mail file.

  • 27. Data: 2012-11-11 20:33:30
    Temat: Re: Bardzo OT... Re: trochę OT, ale nie do końca...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" 509f63e8$0$1317$6...@n...neostrada.pl

    > Niektórym po prostu wydaje się, że cywilizacja zaczęła się rozwijać wtedy, gdy oni
    wchodzili w dorosłość. Bez obrazy, to po prostu
    > powszechne zjawisko, przez które ja też przechodziłem i starsi ode mnie - też :)

    [dawno nie pisałem nic złośliwego o biskupach...
    trzeba by cos napisać, aby nie myślano, że choruję...]

    Znam ludzi, którzy uważali, że Ja Paweł II żył zawsze,
    od samego zarania dziejów.

    [w TV młoda Zosia z Pana Tadeusza, i nawet chyba tutaj Zosia;
    Alicja Bachleda-Curuś; fajna ta DVB-T -- zawsze to jakaś rozrywka]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-11-11 23:39:36
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 10:59:15 -0600, witek napisał(a):

    > ha ha ha
    > ten numer byl wtedy tak powszechny jak teraz powszechny jest dostep do
    > lekarzy specjalistow.

    Do lekarzy specjalistów trzeba się zapisywać na kilka miesięcy do
    przodu, a żeby skorzystać z dostępu do internetu wystarczyło w dowolnej
    chwili wybrać numer 0202122.

> [...]
    > i jaki procent z tego procenta korzystalo z grup i jaki procent z tego
    > procenta mialo jeszcze cos wspolnego z zeglarstwem.

    Na grupie pl.rec.zeglarstwo aktywnych userów było wówczas z 10 razy
    więcej niż jest obecnie jest p.b.b.

  • 29. Data: 2012-11-12 07:24:06
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 23:39:36 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Do lekarzy specjalistów trzeba się zapisywać na kilka miesięcy do
    > przodu, a żeby skorzystać z dostępu do internetu wystarczyło w dowolnej
    > chwili wybrać numer 0202122.

    W 1996? Raczysz żartować. Ja się podłączyłem w 1997, gdy tylko u mnie można
    było, a i wtedy białe plamy na mapie Polski były jeszcze dość spore.

    AK

  • 30. Data: 2012-11-12 21:27:32
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 07:24:06 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > W 1996? Raczysz żartować. Ja się podłączyłem w 1997, gdy tylko u mnie można
    > było, a i wtedy białe plamy na mapie Polski były jeszcze dość spore.

    Białe plamy były na pewno bo i dzisiaj są, ale w największych miastach
    ten dostęp działał od początku.