  • 11. Data: 2013-06-29 19:32:20
    Temat: Re: trojan zitmo - mPasiak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 12:17:53 +0200, lolekanabolek napisał(a):
    > Ostatnio banki ostrzegały o trojanie zitmo,

    ktore i jak ?

    Bo do mnie nic nie dotarlo, teraz sprawdzam - jeden BZWBK na stronie
    logowania ostrzega.
    Bo tez te linki co tu padaly, to mi wygladaja na ich strone.

    J.

  • 12. Data: 2013-06-29 20:33:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu sobota, 29 czerwca 2013 19:32:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > ktore i jak ?

    BGZ na pewno, przez wiadomość w systemie transakcyjnym. nawet obrazki jak wygląda
    trojan wrzucił do wiadomości,
    inne banki też informowały na stronie z logowaniem, które dokładnie już nie pamiętam

  • 13. Data: 2013-07-01 11:45:55
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    lolekanabolek wrote:
    > Ostatnio banki ostrzegały o trojanie zitmo,

    a w szkolach nadal ucza rysowac w paint a dziewczyny w ogole nic nie robia "bo
    to dla chlopakow"?

    Tak oto rosnie pokolenie idiotow z facebooka, lakujacych co popadnie na fejsie
    np napoj ROKO "ziomalsko nastawiony" , :X :D :/ znajacych na pamiec emotikonki
    ale zapytasz takiego lamusa co to https, co to malware, trojan, dns to juz
    bedzie kompletna klapa. To sie nie dziwmy ze pozniej kasa znika z konta :)
    Pewnie to pokolenie wychowane przez tych co kiedys instalowali sobie "nowy
    odtwarzacz do filmow xxx" czyli dialer dzwoniacy na Marupy Zwrotne czy jak to
    szlo :)