  • 11. Data: 2002-06-18 06:12:06
    Temat: Re: trzeci emax w mbanku
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:aelekv$iq6$2@news.tpi.pl...
    > Ja na jednym trzymam swoje pieniądze, na drugim pieniądze mamy, a na
    > trzecim teściowej. Nie muszę liczyć, ile odsetek komu się należy.
    > Chętnie założyłbym jeszcze jedno, żeby gromadzić (i wydawać) pieniądze z
    > jednego, określonego źródła. Gdyby można było mieć więcej eMaxów, pewnie
    > żródło dla nich też by się w końcu znalazło :-)

    No właśnie - możliwość samodzielnego zakładania rachunków była jedyną
    rzeczą w Inteligo, której żałowałem likwidując konto :))

    ERY

  • 12. Data: 2002-06-18 07:31:51
    Od: <o...@e...com>

    > szopki
    >
    > wystarczy zadzwonic - koniec formalnosci

    mBank jedynie przysyła potwierdzenie otwarcia kolejnego rachunku.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 13. Data: 2002-06-18 17:18:01
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002 23:05:53 +0200, "Menos" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mam w takim razie pytanie.
    >Obecnie mam tylko eKonto w mBanku.

    Czyli masz podpisaną umowę na prowadzenie rachunków. :-)

    >Jezeli bede zakladal teraz eMax'a to kolejny raz musze przechodzic te szopki
    >z podpisywaniem kolejnej umowy i odsylaniem jej do mBanku ?

    Założenie eMaxa polega wtedy na telefonie do mLinii.
    Po zakończeniu rozmowy masz już aktywnego eMaxa.
    Dostaniesz potwierdzenie otwarcia rachunku.

    BAH
    PS. przy szopce, to będziesz stał już ze zmienionymi
    nr rachunków w mBank SA