  • 11. Data: 2009-06-19 15:47:24
    Temat: Re: trzy wiedzmy
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:h1g5d1$62i$1@inews.gazeta.pl...
    Ireneusz Wik wrote:

    > Rzeczywiscie duzo sie dzieje.
    > Ciekawy ruch na polnoc po 15.10 (czyli od momentu gdy indeks liczy sie do
    > wartosci rozliczeniowej).

    Bardzo dziwna sprawa, bo mnie udało się kupić kilka kontraktów po 1954, gdy
    średnia była już chyba 1960.

    Tak, ciekawe, napisz jeszcze jak tego dokonałeś i wszyscy będą tak robic 10
    razy dziennie.

  • 12. Data: 2009-06-19 15:49:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > A podłączę się z pytaniem. Kiedy można spodziewać się rozliczenia
    > finansowego czerwcowych kontraktów? Czy będzie to już dzisiaj? Czy coś
    > trzeba zrobić czy cierpliwie czekać?

    Czekać

  • 13. Data: 2009-06-19 15:54:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

  • 14. Data: 2009-06-19 16:32:03
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > No tak wyczytałem, że rozliczenie odbywa się w następny dzień roboczy.

    To są jakieś zmiany. Ja się spodziewam rozliczenia dziś miedzy 18 a 20.

  • 15. Data: 2009-06-19 17:31:50
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

  • 16. Data: 2009-06-19 18:12:31
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

  • 17. Data: 2009-06-19 21:19:40
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Cze, 00:27, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

> [...]
    > wiem dlaczego ktoś tak po prostu mi te pieniądze podarował, ale jak na kilka
    > minut pracy to wypłata zdumiewająca ;)
    >
    > Inny motyw, który zauważyłem, to pod sam koniec sesji, kiedy cena była już
    > ustalona na 1965, ktoś wystawił na sprzedaż ponad tysiąc kontraktów za 1964.
    > W sumie mając sporą ilość gotówki i maklera pobierającego małą prowizję, też
    > dało się zarobić na piwo ;)
    >
    > Niestety takie okazje zdarzają się tylko 4 razy w roku, ale mimo wszystko,
    > trochę tego nie rozumiem. Może po prostu dla rekinów giełdowych te kilkaset

    Zrobiłem dokładnie taki sam ruch. Nie pasowało mi WIG20 i FW20M. Mamy
    podobną intuicję lub obserwację wydarzeń. I tu wziąłem L.
    Tylko, że przy okazji na serii FW20U otwierałem S.

    Jako grający na FW, mówię i ostrzegam odnośnie Twoich słów:

    "Nie było żadnego ryzyka.
    Kupiłem tyle, na ile pozwoliła mi gotówka bez żadnego zabezpieczenia
    ponad
    wymagany depozyt".

    Uważaj, nigdy nie ma pewnych transakcji, grając za dużo jak się ma
    (lewar x 10) może być ciężko.
    I mówiąc szczerze, jeżeli nie jesteś geniuszem rynku, jesteś na
    starcie przegrany.

    Powtórzę: nie masz doświadczenia, grasz na 100%, "Nie było żadnego
    ryzyka" - błąd.

    Daj Ci Boże 1000% zysku co rok, ale to nie jest takie proste. Mówiąc
    szczerze przy takich założeniach PRZEGRASZ.
    Ale mogę być w błędzie po piwach kilku (OIL dobrze wyszedł na S) :)

  • 18. Data: 2009-06-19 21:49:30
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    totus wrote:

    > To są jakieś zmiany. Ja się spodziewam rozliczenia dziś miedzy 18 a 20.

    No i fakt, już rozliczyli. Na GPW wyczytałem, że rozliczenie jest pierwszego
    dnia roboczego, ale może to jest ostateczny termin.

  • 19. Data: 2009-06-19 21:53:06
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Cze, 01:25, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Nie jestem głupi. To był jeden taki wyskok. Średnia była już od może 20
    > minut. Zostało 40. Indeks 20 punktów wyżej. Co by się musiało stać, żeby
    > średnia na zamknięcie spadła poniżej tych 1954? Oczywiście w normalnych
    > sytuacjach nie mam zamiaru grać na więcej niż parę % moich funduszy.

    "Średnia była już od może 20
    minut. Zostało 40. Indeks 20 punktów wyżej. Co by się musiało stać,
    żeby
    średnia na zamknięcie spadła poniżej tych 1954?"

    Średnia z 1/3 zostało 2/3 ---- dużo mogło się zmienić, nie takie jazdy
    są robione na FW. Pomogło USA. Większość dużych pozycji przeniosła się
    na FW20U.
    Jak bym powiedział, że jesteś głupi, to samo musiałbym powiedzieć o
    sobie. Zrobiłem dokładnie taki sam ruch.

    "To był jeden taki wyskok" - na kontraktach nie ma zmiłuj, jeszcze
    poznasz co psychika robi w tej grze.

  • 20. Data: 2009-06-19 22:27:02
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>