  • 21. Data: 2010-06-01 19:43:09
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 1 Cze, 21:38, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:4c056067$0$19177$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > Ja już dałem spokój. Tych ludzi NIC nie przekona, a wyjaśnianie każdemu z osobna
    zagadnień lotniczych jest bez sensu.
    > Sugerowałem fora lotnicze, gdzie wypowiadają się byli i obecni piloci i
    kontrolerzy, ale po co?
    > Ci tutaj i tak wiedzą lepiej...

    mam honor i czyste sumienie

    pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku ,
    jebany pan kapitan Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się

    pozostałem Polakime a nie sowiecka mendą tak jak ty pacanie z wieży

    buhahahahahaha

    teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI

    i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz

    szukajcie mnie

    buhahahahahaaaaaaaaa

  • 22. Data: 2010-06-01 20:04:25
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja Ci wytłumaczę.
    > Jesteś przedstawicielem szarego, bezmózgiego, bezmyślnego tłumu. Jego
    > bardziej debilną częścią, która maskuje swoją ignorancję i głupotę
    > szukaniem teorii spiskowych tam, gdzie ich nie ma.

    No tak, ale dalej nie wiem, dlaczego 25 sekund przed katastrofą
    kontroler na lotnisku mówił, że wszystko jest ok (no, ale gdy już było
    za późno zmienił zdanie).

    Jesteście wszyscy genialni, ale do tej pory odpowiedzi nie daliście.

    Więc co ja mam sobie na ten temat myśleć?

    J.

    PS. Oczywiście jednak dajecie odpowiedź "Winny jest Kaczyński". Ale tą
    nudną odpowiedź na każde możliwe pytanie słyszę już od początku rządów
    Platformy.

  • 23. Data: 2010-06-01 20:04:26
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >mam honor i czyste sumienie

    znasz te pojęcia z książek, czy opowieści dziadka?

    >pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku ,
    >jebany pan kapitan Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    >pozostałem Polakime a nie sowiecka mendą tak jak ty pacanie z wieży

    No popatrz... rosyjskiego uczyłem się ostatnio w podstawówce (w średniej i wyższej
    już tylko angielski niestety) a zostałem "sowiecką mendą" :)))
    Zacząłem pracować w wojsku już w czasach, kiedy nikt nikogo nie zmuszał do czynów
    niecnych.

    >mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się

    Widocznie wytypowali cię, bo stwierdzili, że nadajesz się na donosiciela :)))
    Mieli dobrych psychologów i dobrze wiedzieli, kto jest miękki.
    Teraz udajesz bohatera a pewnie właziłeś im sam w tyłek (stąd te twoje wieczne
    seksualne wtrącenia).
    Wielu takich "styropianowych" herosów teraz szczeka anonimowo, wielu...

    >teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz
    szukajcie mnie
    >buhahahahahaaaaaaaaa

    WSI już nie istnieje... rozłożył je twój kolega, dzięki któremu jesteśmy ślepi i
    głusi (np. Nanghar Khel).
    Ale taki "yntelygent" tego przecież nie zrozumie... :)))

  • 24. Data: 2010-06-01 20:11:10
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    > No tak, ale dalej nie wiem, dlaczego 25 sekund przed katastrofą
    > kontroler na lotnisku mówił, że wszystko jest ok (no, ale gdy już było
    > za późno zmienił zdanie).

    W 2009r. w Radomiu koordynator z Białorusi też zaczął krzyczeć "wyłot" w chwili,
    kiedy było już za późo.
    Pogoda była piękna, Su-27 widoczny jak na dłoni... niestety po ostatnim manewrze
    (półbeczka), kiedy wyprowadził
    dziobem w kierunku ziemi, wszyscy na wieży wiedzieliśmy, że jest niedobrze.
    Koordynator odezwal się dobrą chwile później (efekt zaskoczenia?). Niestety los
    pilotów był już przesądzony.
    Tutaj kontroler nie miał żadnych szans. Arek popełnił błąd i nic tego nie jest w
    stanie zmienić :(

  • 25. Data: 2010-06-01 20:11:51
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 1 Cze, 22:04, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
> [...]
    głusi (np. Nanghar Khel).
    > Ale taki "yntelygent" tego przecież nie zrozumie... :)))

    dzięki temu że zdrajców z WSW-WSI (czytaj GRU) rozpierdolono mamy
    namiastke normalnej armii

    dzieki temu mozesz cieszyc się tym co masz

    jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych
    zdrajców Polski spod znaku GRU

    kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo
    za takie slowa napluc ci w ryj !

    pamietaj

  • 26. Data: 2010-06-01 20:22:06
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    SlawcioD wrote:

    > http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_sam
    olotu_Tu-154_M.pdf

    Niemożliwe. Coś o WGPW mówili? Kapitan wtopił i postanowił się zabić?

  • 27. Data: 2010-06-01 20:25:52
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    >jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych
    >zdrajców Polski spod znaku GRU

    Nie mam belki, gwiazdki mogą być? :)
    W czasie II WŚ wielu niemieckich żołnierzy uratowało od śmierci wiele istnień, czy
    mimo to wg. twojego rozumku też są mordercami, jak oprawcy z SS czy KGB?
    Ktoś, kto uogólnia... kto każdego, kto pracował w służbach nazywa ...(twoje epitety),
    wykazuje swoją ignorancję i głupotę.
    Oczywiście jak wszędzie są bydlaki i świnie, ale takich znajdziesz zarówno w
    specsłużbach, jak i np. na plebani.
    Nie oceniaj nikogo swoją miarą. Nie wszyscy są (byli) szujami, jak ty...

    >kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo
    >za takie slowa napluc ci w ryj ! pamietaj

    A jednak byli tez przyzwoici... (ale chyba nie ty, co?).

    Jak to dobrze, że teraz nie mamy w wojsku takich szumowin. Przysięgaliśmy służyć
    Polsce i oddać za Nią życie, mimo, że zamieszkują ją nie tylko normalni ludzie, ale
    też
    takie kreatury... "wojownicy internetu"... ech...

  • 28. Data: 2010-06-01 20:29:08
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Rafi pisze:
> [...]
    pilotów był już przesądzony.
    > Tutaj kontroler nie miał żadnych szans. Arek popełnił błąd i nic tego nie jest w
    Tą wersję słyszeliśmy godzinę po katastrofie (winni są piloci i
    prawdopodobnie były naciski ze strony Kaczyńskiego).

    Więc po co ten cały teatrzyk z rosyjską komisją, która oczyściła w 100%
    z winy Rosjan? Czy ktoś po tej komisji spodziewał się innego wyjaśnienia
    katastrofy?

    Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby
    podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie
    potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed
    katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na
    horyzontalny?

    Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to
    czarno na białym.

    W Radomiu było show, a nie standardowe podejście do lądowania. Przykład
    więc zupełnie z innej bajki i sytuacja, która zupełnie nie ma przełożenia.

    J.

  • 29. Data: 2010-06-01 20:38:38
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wiadomościnews:ce2703f2-2784-43ce-9953-6c949cb3b76d@
> [...]
    też
    > takie kreatury... "wojownicy internetu"... ech...

    synku

    armia polska ginie

    zamordowano waszego zwierzchnika i waszych dowódców

    GRU ogarnia mackami Polskę

    a ty ślepy i głuchy bredzisz

    pamiętaj

    oby nie zdarzyło się że za rok bedziesz jeździł na ćwiczenia
    braterstwa i przyjaźni na ural

    historia lubi sie powtarzać a i opatrzność boska ostrzega polaków

    tylko wtedy ja nie poddam się "deja vu"

    ...bedę mieszkał za wielka kałużą

    a wy ....zobaczycie co znaczy ruski krok marszowy

    i komisarz GRU za każdym progiem

  • 30. Data: 2010-06-01 20:41:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Charlie delta wrote:

> [...]
    >
    > buhahahahahaha
    >
    > teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI
    >
    > i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz

    Ciarki po plecach chodzą na myśl, że przedstawiciele takich ludzi mieliby
    rządzić Polską.