eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 73

  • 61. Data: 2010-06-02 11:01:27
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 2 Cze, 12:26, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    > PS. Nie martw się o Kaczora, martw się lepiej o Komorowskiego, żeby go
    > nie pokazywali często w TV. Za każdym razem, gdy go pokażą, to jest
    > kompromitacja i sztab PR musi się tłumaczyć z kolejnej
    gafy.http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezyden
    ckie-2010/article61801...


    To jest niezłe:
    Pytają mnie, dlaczego kobiety całuję w rękę. Odpowiadam, że od czegoś
    trzeba zacząć.

    Przynajmniej swój chłop, a nie nadętość.


  • 62. Data: 2010-06-02 11:52:41
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "skippy" <a...@n...ma>


    Użytkownik "Joachim"

    > Piloci się chyba jednak dali zmylić. Płk. Tomasz Pietrzak się ze mną
    > zgadza.
    >
    > (...)
    > Padało hasło "na kursie i na ścieżce"
    > Kontroler wprowadził załogę w błąd?
    >
    >
    > Uspokajające stwierdzenia kontrolera z rosyjskiej wieży mogły wprowadzić w
    > błąd polskich pilotów - mówi były dowódca 36. lotniczego specpułku płk.
    > Tomasz Pietrzak. Hasło "na kursie i na ścieżce" załoga tupolewa w
    > ostatniej minucie lotu słyszała trzy razy - na 4, 3 i 2 kilometry przed
    > progiem pasa.
    >

    a czego dowodzi, że 2km przed progiem byli na ścieżce?


  • 63. Data: 2010-06-02 11:54:26
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "skippy" <a...@n...ma>


    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3ils$ge6$1@news.onet.pl...
    > Rafi pisze:
    >> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:hu38an$gma$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> 10:30:32,7: Narazie nie ma decyzji prezydenta co dalej robic... to chyba
    >>> wiele tlumaczy
    >>
    >> To WSZYSTKO tłumaczy... Nazywa się to presją, wywieraną pośrednio na
    >> pilota.
    >> Od kiedy to k...wa prezio ma na pokładzie decydować co robić dalej...???
    >> Wie jakie są warunki na lotniskach zapasowych? Zna ilość paliwa pozostałą
    >> w zbiornikach?
    >>
    >> Reszta sprawia wrażenie, że wszystko z podejściem jest ok.
    >> Nie było... Mgła była zbyt duża. wiedzieli o tym już od co najmniej 30
    >> minut :(
    >
    > To tłumaczy, że decyzji nie ma. Więc nikt pilotom nic nie kazał.


    Pokrętne tłumaczenie.
    Nie ma decyzji o odejściu gdzie indziej, to nie odchodzą.
    To może spekulacje.
    Ale na pewno mniejsze, niz to całe kurestwo wypisywane także tutaj.
    No i pooarte zleżałym pismem Gosiewskiego.


  • 64. Data: 2010-06-02 13:47:56
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Jun 2010 04:57:47 +0200, w <hu4idh$j1$2@news.onet.pl>, "maniana"
    <g...@c...es> napisał(-a):

    > baranie, przecież oni nie lądowali, odejście na wysokości decyzyjnej było

    No pewnie idioto, podwozie wysunęli i zjechali na 20m, żeby szybciej odlecieć.
    1


  • 65. Data: 2010-06-02 16:40:21
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "skippy" <a...@n...ma>


    Użytkownik "Joachim"

    > ...Różnica jest taka, że Casą leciała kiepsko przeszkolona załoga, a
    > Tupolewem osoby doświadczone, od których trudno oczekiwań podstawowych
    > błędów.

    Masz szeroka wiedzę, to potwierdź czy to prawda:

    "Nawigator [...TU rozbitego pod Smoleńskiem...] miał nalatane na tym typie
    samolotu zaledwie 30 godzin."



  • 66. Data: 2010-06-02 18:33:54
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hu3588$4u7$1@news.onet.pl...
    ...
    >
    > A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
    >

    Nie, "Coś było popsute"
    (http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article6
    19755/Zaloga_byla_bezradna_Cos_bylo_popsute.html)
    IMO jest "popsute" w dalszym ciągu, nawet bardziej niż przed...

    --
    marfi


  • 67. Data: 2010-06-03 03:01:30
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hu52hr$i8$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w
    > wiadomości news:hu51u6$u2l$2@news.onet.pl...
    >> maniana wrote:
    >>
    >>> i nie wiesz WSIowy głupku, że lądowania nie było? odejście na wysokości
    >>> decyzyjnej (70m) było wpisane w automat,
    >>
    >> Nie ma czegoś takiego jak wpisanie w automat. Automat trzeba uruchomić
    >> ręcznie.
    >>
    >
    > poza tym to nie jest pełny autopilot kłamczuchy

    "W przypadku nieudanego podejścia, odchodzimy w automacie"


  • 68. Data: 2010-06-03 03:04:11
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:77oc06l3nsdsgj2t522o36m59j1u5gd45v@4ax.com...
    Wed, 2 Jun 2010 04:57:47 +0200, w <hu4idh$j1$2@news.onet.pl>, "maniana"
    <g...@c...es> napisał(-a):

    > baranie, przecież oni nie lądowali, odejście na wysokości decyzyjnej było

    No pewnie idioto, podwozie wysunęli i zjechali na 20m, żeby szybciej
    odlecieć.
    1
    *
    gląbie, nikt podwozia nie wysuwał, to robi automat, doucz się bo nawet taki
    idiota jak ty powinien to wiedzieć...


  • 69. Data: 2010-06-04 01:29:37
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:77oc06l3nsdsgj2t522o36m59j1u5gd45v@4ax.com...
    Wed, 2 Jun 2010 04:57:47 +0200, w <hu4idh$j1$2@news.onet.pl>, "maniana"
    <g...@c...es> napisał(-a):

    > baranie, przecież oni nie lądowali, odejście na wysokości decyzyjnej było

    No pewnie idioto, podwozie wysunęli i zjechali na 20m, żeby szybciej
    odlecieć.
    1

    *
    gląbie, nikt podwozia nie wysuwał, to robi automat, doucz się bo nawet taki
    idiota jak ty powinien to wiedzieć...


  • 70. Data: 2010-06-04 06:21:38
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 04-06-2010 03:29, maniana pisze:

    > *
    > gląbie, nikt podwozia nie wysuwał, to robi automat, doucz się bo nawet taki
    > idiota jak ty powinien to wiedzieć...
    >

    Nie kompromituj się. Przeczytaj dokładnie transkrypcję. Kapitan polecił.
    Polecił również ustawienie klap na 36 tj. wartości jak przy lądowaniu.
    Wcześniejsze wartości były 15, później 28. Nie chciał lądować ale po
    "odzywce" drugiego pilota czekał jeszcze 7 sekund aby przejść na
    sterowanie i iść w górę.
    Chciał lądować tylko nie był w tym punkcie przestrzeni co myślał, że
    jest. Duża tym "zasługa" kontrolera lotów.

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1