  • 1. Data: 2010-07-14 15:20:01
    Temat: tusk i putinu nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Jarosław Kaczyński mówi:

    "dla mnie rola praemiera tuska i premiera putina była w tym wypadku
    niejasna. W mojej ocenie obaj nie potraktowali wizyty Prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego z należytym szacunkiem i starannością.

    Na razie nie będę tego rozwijał"

    cały wywiad czytajcie w polskiej "Gazecie Polskiej"

  • 2. Data: 2010-07-14 16:20:39
    Od: k...@p...onet.pl

    To samo powiedzial 1 pilot
    pilot