  • 11. Data: 2005-12-12 19:18:36
    Temat: Re: tvn i pko bp :-)
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Marek napisał(a):

    > troche offowo, ale napisali na dole ekranu Michal M....., i pod spodem PR,
    > a nie powinno byc przypadkiem PR News:-) Amra przypilnuj ich następnym
    > razem:)

    Było: Michał Macierzyński PR News

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 12. Data: 2005-12-12 19:22:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Michał się wypowiadał. :-)

    W charakterze emeryta ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-12-12 19:32:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 12 Dec 2005 19:17:21 +0100, w <dnkerg$5u3$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Opłaty za wypłaty z okienka.

    W ramach rekompensat w ramach promocji powinni mieć darmowy dostęp przez
    Internet :P

  • 14. Data: 2005-12-12 19:37:11
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Było: Michał Macierzyński PR News

    wydawalo mi sie ze tylko PR, ale byc moze News mi gdzieś umknęło:)

    --
    pozdr
    Marek

  • 15. Data: 2005-12-12 20:25:42
    Od: maho <m...@p...net>

    moio napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    > wiadomości news:dnkdtl$5mk$1@news.elsat.net.pl...
    >
    > moze do nich dotrze wreszcie to, że sa tez inne banki na świecie

    A może PKO stara się im wręcz to uzmysłowić, żeby zmienić swój moherowy
    wizerunek (+ reklamy do potęgi enter)

    pozdrav

    maHo

  • 16. Data: 2005-12-12 21:07:26
    Od: "dp" <b...@b...pl>

    > polski klient awanturny bardziej jest.....

    trzeba otwierać konta tylko klientom z krawatem ...

    powszechnie wiadomo że klient w krawacie jest mniej awanturujący

  • 17. Data: 2005-12-12 21:10:42
    Od: "dp" <b...@b...pl>

    > przecietny mysle, ze niekoniecznie ma duzo, bo wlasnie splacil swoj
    > mortgage....

    nie wiem jak w Angli - ale pare lat temu PRZECIĘTNA rodzina w Niemczech
    miała na koncie ponad 100 000 euro
    co oczywiście znaczy że byli tacy co mieli zero i byli tacy co mieli
    miliony -niemniej jednak w Polsce ta średnia wychodziła coś bodajże około 2
    tyś złotych - czujesz różnice ?

    > oczywiscie na pewnie trzymaja cos na kontach w przeciwienstwie do polskich
    > emerytow....

    no więc z czegoś jednak te banki angielskie mogą żyć

  • 18. Data: 2005-12-13 06:47:28
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    bulba napisał(a):

    > ciekawe, ze w angielskich bankach prowadzenie konta jest bezplatne, wyplaty
    > ze wszystkich bankomatow sa bezplatne, cashback w kazdym POSie jest
    > bezplatny, przelewy sa bezplatne, wyplata na poczcie jest bezplatna.....

    Rozumiem, że wszystkie te rzeczy występują w jednym banku? (pewne jest,
    że nie w każdym)
    Czy mógłbyś nakierować mnie na TOiP tego banku albo chociaż jego stronę
    "domową"?

    pozdr

  • 19. Data: 2005-12-13 08:04:24
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dnkdtl$5mk$1@news.elsat.net.pl...
    > zaraz w faktach tvn emeryci burzą się na nowy cennik PKO BP :-)

    emeryci maja gdzies konto w PKO zreszta takze w kazdym innym banku.
    Pamietaja "wymiane" pieniedzy i wiedza ze najlepiej trzymac kase w domu. PKO
    musialoby doiplacac zeby oddali swoje pieniadze do banku... To ze jakis
    emeryt ma stara ksiazeczke oszczednosciowa to tylko wyjatek potwierdzajacy
    regule.

  • 20. Data: 2005-12-13 08:52:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zbiggy wrote:

    > Rozumiem, że wszystkie te rzeczy występują w jednym banku? (pewne jest,
    > że nie w każdym)

    Chyba chciałeś, napisać "w ramach jednego produktu" :-) bo tak to się
    łapie BRE które przykładowo ma i konto za darmo (mBank) jak i darmowe
    przelewy (Multi) :)

    KJ