  • 1. Data: 2002-11-16 22:24:30
    Temat: tyle...
    Od: "wolf" <w...@w...pl>

    Witam,
    Chcesz pomoc biednym dziecia kliknij tylko na reklame znajdujaca sie na
    stronie www.biedulki.prv.pl tyle
    chyba mozesz zrobic. Kliknac mozesz raz dziennie z jednego komputera jedno
    klikniecie to zasilenie konta o 10 gr.

    Bardzo Dziękujemy!
    www.biedulki.prv.pl

  • 2. Data: 2002-11-16 23:10:53
    Temat: Re: tyle...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    I reklama allegro - znaczy tobie to nabija kabze?

  • 3. Data: 2002-11-17 06:19:54
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości ...
    > I reklama allegro - znaczy tobie to nabija kabze?

    Znaczy gnojek...

  • 4. Data: 2002-11-17 08:29:26
    Od: "szymrav" <s...@g...pl>

    Wczoraj dostalem niżej zacytowany list. Jestem ciekaw, czy zanalzlby sie
    ktos odważny, kto zlamalby tajemnice bankowa i zadzwonil do rodzicow
    szczeniaka!
    szymrav
    ***********************************
    "Zapewne trafiały do Was już kilkanaście razy różnego typu łańcuszki... Ten
    mail może i jest łańcuszkiem, ale innym, jedynym w swoim rodzaju
    iniepowtarzalnym... Mam nadzieję, że przeczytacie ten list do końca (nie
    jest
    za długi). A więc tak...

    Jest taka jedna osoba, bardzo uzdolniona i pracowita. Dobrze się uczy, ma 16
    lat, wspaniale zna i interesuję się komputerami. Jej rodzice są
    nauczycielami, więc zarabiają mało, ale na życie spokojnie wystarcza.
    Niestety rodziców nie stać na wszystko, więc osoba ta posiada jedynie
    Pentiuma 120. W dzisiejszych czasach na takim komputerze prawie nic nie
    można zrobić, napewno nie spełniać swoje marzenia... Dodatkowo rodzice
    wpajają jej, że lepszy komputer nie jest potrzebny i nie dadzą na niego ani
    grosza... Największym marzeniem tej osoby jest posiadanie projektora
    multimedialnego (to raczej nigdy nie zostanie spełnione). Jeżeli jesteś
    dobrym człowiekiem i chciałbyś pomóc tej osobie to mam do
    Ciebie gorącą prośbę: wpłać kwotę 1 zł na konto w mBanku numer
    13114020040000370230057208 . Symboliczna złotówka to nie jest dużo, a jeżeli
    kilkanaście osób wpłaci taką kwotę to już będzie coś. Jeżeli się wahasz to
    zadaj sobie pytanie: czy strasznie dużo stracisz wpłacając tą złotówkę?
    W tytule wpłaty wpisz swój adres e-mail, a napewno dostaniesz
    podziękowanie... Proszę Cię także abyś tą wiadomość przekazał do jak
    największej liczby osób, najlepiej do wszystkich z Twojej książki adresowej.
    Jak się zdecydujesz, będę bardzo wdzięczny, ale proszę nie rób tego używając
    opcji "prześlij dalej". Lepiej będzie jak skopiujesz ten tekst i wkleisz go
    do nowej wiadomości...

    Edwin"

  • 5. Data: 2002-11-17 11:17:44
    Od: k...@w...pl

    > Wczoraj dostalem niżej zacytowany list. Jestem ciekaw, czy zanalzlby sie
    > ktos odważny, kto zlamalby tajemnice bankowa i zadzwonil do rodzicow
    > szczeniaka!
    > szymrav

    Też wczoraj takie coś dostałem...

    Ciekawe czy ktoś temu komuś rzeczywiście coś wpłaci...

    ps. tak na marginesie, to ten cwaniaczek łamie tylko netykietę odnośnie
    spamowania. Natomiast proszenie o wpłatę 1 zł nie jest czymś złym... Po prostu
    gościu jest sprytny...

    no comments

  • 6. Data: 2002-11-17 12:26:13
    Od: Wasyl <k...@i...pl>

    > ps. tak na marginesie, to ten cwaniaczek łamie tylko netykietę odnośnie
    > spamowania. Natomiast proszenie o wpłatę 1 zł nie jest czymś złym... Po
    prostu
    > gościu jest sprytny...
    W Krakowie na żebraka mówi się sprytny człowiek??? Na panie z Pigalaka na
    pewno mówisz - zapobiegliwe dziewczyny :-).