  • 1. Data: 2011-07-15 20:49:26
    Temat: u kogo jaki bank
    Od: JJ <j...@v...pl>

    po wielu przejscisch sie okazalo, ze GO jest obslugiwane prze Noble, a nie
    Getin, wiec proponuje zrobic zestawienie:

    czarnecki - noble - noble
    - noble
    - getinonline
    - getin
    - allianz (podobno allianz ma przejac getin)

    bre - bre
    - multibank
    - mbank

    pkobp - pkobp
    - pkobp
    - e-pkobp (inteligo)

    itd. i itp.
    znam tyle, ile uzywalem

  • 2. Data: 2011-07-16 07:19:09
    Temat: Re: u kogo jaki bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-07-15 22:49, JJ wrote:
    > po wielu przejscisch sie okazalo, ze GO jest obslugiwane prze Noble, a nie
    > Getin, wiec proponuje zrobic zestawienie:

    Ale swego czasu Getin polaczyl sie z Noblem i teraz jest Getin Noble
    Bank - nie ma osobnego bytu prawnego Noble Bank (jes tylko marketingowy
    byt ;).
    Jednym slowem GO obsluguje Getin Noble, czyli Getin ;)

    Co do PKO - iPKO i Inteligo

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-07-16 08:01:36
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-07-15 22:49, JJ pisze:

    > - getin
    > - allianz (podobno allianz ma przejac getin)

    To Getin przejął Allianz Bank :)

  • 4. Data: 2011-07-16 10:18:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-07-16 10:01, Kamikaze wrote:

    > To Getin przejął Allianz Bank :)

    Getin Holding kupil Allinaz Bank ( przemianowal go na GetBank), ktory z
    kolei przejmie Getin Noble (kwestie podatkowe)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 5. Data: 2011-07-17 05:42:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamikaze" ivrgg7$cou$...@n...onet.pl

    > To Getin przejął Allianz Bank :)

    Dzieci lubią misie misie lubią dzieci. ;)
    Lepiej użyj bierności. ;)
    (ktoś został przejęty przez kogoś)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-07-17 23:17:20
    Od: JJ <j...@v...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > byt ;).
    > Jednym slowem GO obsluguje Getin Noble, czyli Getin ;)

    a sesje ELIXIR maja rozne (getin , noble , i GO) :)

    > Co do PKO - iPKO i Inteligo

    moze tylka ja jestem taki zagubiony, ale :
    czy te byty marketingowe nie zyja wlasnym zyciem wedlug prawa bankowego ?

  • 7. Data: 2011-07-18 02:03:15
    Od: JJ <j...@v...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Kamikaze" ivrgg7$cou$...@n...onet.pl

    > Dzieci lubią misie misie lubią dzieci. ;)
    > Lepiej użyj bierności. ;)
    > (ktoś został przejęty przez kogoś)

    a ja myslalem, ze probuje byc powazny:

    zalozmy, ze zostawie 100 PLN w MBANK - gdzie pojdzie ?
    do BRE - a co z tym zrobi BRE - i tu jest pies pogrzebany.

  • 8. Data: 2011-07-18 08:50:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JJ" j0049e$h56$...@n...vectranet.pl

    > a ja myslalem, ze probuje byc powazny:

    Zauważyłem, że wypowiedź typu:

    -->>> To Getin przejął Allianz Bank :)

    jest niejasna. Ty, nawiązując do mojej wypowiedzi, piszesz tak:

    > zalozmy, ze zostawie 100 PLN w MBANK - gdzie pojdzie ?
    > do BRE - a co z tym zrobi BRE - i tu jest pies pogrzebany.

    co chyba sugeruje powagę sytuacji. ;)

    -- Jak można określić stan mego zdrowia?
    -- Jako poważny. ;)

    -=-

    Co zrobi BRE? Pewnie da komuś jako wisienkę. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-07-18 09:13:48
    Od: JJ <j...@v...pl>

> [...]

    > -- Jako poważny. ;)
    >
    > -=-
    >
    > Co zrobi BRE? Pewnie da komuś jako wisienkę. ;)

    mimo tej wisienki, chcialbym wiedziec, co sie dzieje z moja zlooe=wka.

  • 10. Data: 2011-07-19 11:10:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JJ" j00tgo$hg8$...@n...vectranet.pl

    > mimo tej wisienki, chcialbym wiedziec, co sie dzieje z moja zlooe=wka.

    Ja piszę o niefortunnej konstrukcji gramatycznej Twojej wypowiedzi,
    Ty zaś (nawiązując do tej mojej wypowiedzi dotyczącej jedynie gramatyki)
    piszesz o tym, że chcesz wiedzieć, co stanie się z Twoimi pieniędzmi.

    Twoja troska jest dla mnie zrozumiała, natomiast nie pojmuję,
    dlaczego troszczysz właśnie w tym miejscu, nie w innym.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'