  • 1. Data: 2003-07-15 08:25:13
    Temat: ubezpieczenie mPodróżnik w mBanku
    Od: n...@p...onet.pl

    z aktualności:
    Wakacje z mPodróżnikiem 15.07.2003

    W wakacje martw się o pogodę - od reszty się ubezpieczysz.
    Jako pierwszy bank w Polsce mBank umozliwia zakup
    ubezpieczenia podróżnego przez Internet.
    Sprawdź szczegóły...
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/mpodroz
    nik.html

    Ciekawe ile potrwa załatwienie ubezpieczenia,
    może warto już pomyśleć o przyszłorocznych wakacjach?

  • 2. Data: 2003-07-15 08:42:16
    Temat: Re: ubezpieczenie mPodróżnik w mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ciekawe ile potrwa załatwienie ubezpieczenia,
    > może warto już pomyśleć o przyszłorocznych wakacjach?

    No przeciez pisza, ze jeden dzien ;)
    A ja mam takie pytanie - tam jest opcja narciarska - a jak ja na desce
    jezdze, to co?
    Przeciez to inny wspolczynnik wypadkowosci ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-15 10:51:10
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    napisał w wiadomości news:bf0ei1$m1k$1@news.onet.pl...
    > No przeciez pisza, ze jeden dzien ;)
    > A ja mam takie pytanie - tam jest opcja narciarska - a jak ja na desce
    > jezdze, to co?
    > Przeciez to inny wspolczynnik wypadkowosci ;)

    z tego co wyczytałem to uprawianie sportów to +35%

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-07-15 14:18:26
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > z tego co wyczytałem to uprawianie sportów to +35%

    I znowu jakiś dureń napisał "nurkowanie przy użyciu aparatu tlenowego"
    Dla waszej informacji owszem nurkuje się na tlenie do jakichś 5-10 metrów
    głebokości - robi to wojsko lub przy robotach inżynieryjnych.
    99 % nurkowań rekreacyjnych to zwykłe powietrze lub powietrze
    o podwyższonej zawartości tlenu tzw. nitrox.
    Ciekawe czy taki błędny zapis w OWU jest podstawą do zaskarżenia i
    ewentualnego odrzucenia roszczeń :)
    Zresztą nikt rozsądny z nurkujących nie ubezpieczy się w żadnym z polskich
    złodziejskich TU.Za 65 E na rok mamy www.daneurope.org płatność
    kartą lub przelewem.
    W dodatku polisa obejmuje też zachorowania i wypadki "pozanurkowe"
    podczas podrózy i na lepszych niż polskie warunkach np. do 100 000 E
    koszty leczenia ,transportu itp.
    Reasumując - nic ciekawego w mBanku nie wymyślono.

  • 5. Data: 2003-07-15 14:26:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Ozdzinski wrote:
    > Reasumując - nic ciekawego w mBanku nie wymyślono.

    No - na wyjazd w sam raz - nie musisz nigdzie lazic (ja bym szedl via
    KB do Warty).
    co do tekstu - moze tlumaczyli z wloskiego? ;)

  • 6. Data: 2003-07-15 22:25:27
    Od: "r." <m...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bf0ei1$m1k$1@news.onet.pl...
    > A ja mam takie pytanie - tam jest opcja narciarska - a jak ja na desce
    > jezdze, to co?

    dla mnie jest co innego wazne.
    ja mam ubezpieczenie miedzynarodowe na narty.
    nie pokrywa ono jednak
    1) kosztow zwiazanych wypadkow poza stokami. (off-piste)
    2) kosztow helikoptera (nawet ze stoku)
    czy to z mbanku bedzie dobre i pokryje oba te przypadki?
    pzdr,
    r.

  • 7. Data: 2003-07-16 00:33:55
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Jako pierwszy bank w Polsce mBank umozliwia zakup
    > ubezpieczenia podróżnego przez Internet.

    Hej,
    Zastanawia mnie dziwna cena pakietu Srebrnego (strefa A) na 61-90 dni. Trzeba
    zapłacić 141 zł., co nawet przy wyjeździe na pełne 90 dni można mieć taniej,
    tj. kupując na 60 i 30 dni 85+46=131.
    Nie chce mi się wszystkiego liczyć, ale są i inne tego typu dziwactwa. Jeżeli
    ma to jakiś ukryty dla mnie sens?
    Jak ktoś się wgryzał w całe OWU i wie już co i jak - to proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 8. Data: 2003-07-16 04:41:11
    Od: "Grazka" <g...@N...gazeta.pl>

> [...]
    taniej,
    > tj. kupując na 60 i 30 dni 85+46=131.
    > Nie chce mi się wszystkiego liczyć, ale są i inne tego typu dziwactwa.

    Wydaje mi sie ze wynika to z oceny ryzyka. Jesli wyjezdzasz na dluzej to
    wieksze jest prawdopodobienstwo, ze bedziesz korzystal z opieki lekarskiej

  • 9. Data: 2003-07-16 11:08:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Caly komunikat:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2893

  • 10. Data: 2003-07-16 12:41:28
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Grazka <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wydaje mi sie ze wynika to z oceny ryzyka. Jesli wyjezdzasz na dluzej to
    > wieksze jest prawdopodobienstwo, ze bedziesz korzystal z opieki lekarskiej

    To prawda. dlatego wiecej sie placi za 30 dni niz za 10. Ale chodzi mi o to,
    że wyjeżdżając na 90 dni zamiast kupować jednej mogę sobie kupić dwie polisy
    na 60 i 30 dni i zaplacić taniej. Nurtuje mnie tylko, czy nie ma w tym
    jakiegoś kruczka. Bo jeżeli nie ma, to dziwne, że tak jest... Premia dla
    uważnie czytających czy super-haczyk na kombinatorów?

    Pozdrawiam
    Szymon