  • 11. Data: 2009-07-13 11:29:39
    Temat: Re: ukryte i niespodziewane opłaty w Getin i Deutsche
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-13 13:07, Irokez wrote:
    > Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    > wiadomości news:h3evhi$nrn$1@news.interia.pl...

    > Tzn żeby kosztowała 1zł a nie zdaje się 5 czy 8.
    > Prowadzenie konta 8zł
    > Co dawało razem 9zł.

    A można zrezygnować z k. debetowej?

  • 12. Data: 2009-07-13 11:36:20
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Irokez wrote:

> [...]
    > wiadomości news:h3evhi$nrn$1@news.interia.pl...

    > Tzn żeby kosztowała 1zł a nie zdaje się 5 czy 8.

    to co piszesz dotyczy klasycznego dbKonta. dbNet jest za free.

  • 13. Data: 2009-07-13 12:03:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h3f0t3$g23$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > w DB karta do konta online kosztuje 5pln/m-c, ale jak zrobi sie jedna
    > transakcje, to zwracaja oplate na koniec okresu rozliczeniowego.
    > plusem tej karty sa darmowe wyplaty ze wszystkich scian placzu
    > w kraju i zagranica.

    Jeżeli dobrze rozumiem to DB zawsze 5 zł z konta inkasuje, a jeżeli wykonasz
    min. jedną transakcję to kasa wraca?

  • 14. Data: 2009-07-13 13:11:18
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "Paweł" news:h3f0t3$g23$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Jeżeli dobrze rozumiem to DB zawsze 5 zł z konta inkasuje, a jeżeli
    > wykonasz min. jedną transakcję to kasa wraca?

    tak stoi w TOiP.

  • 15. Data: 2009-07-13 16:33:40
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Paweł wrote:
    > w DB karta do konta online kosztuje 5pln/m-c, ale jak zrobi sie jedna
    > transakcje, to zwracaja oplate na koniec okresu rozliczeniowego.

    A pobierają na początku? No to wychodzi 5zł jednorazowo za kartę ;)

    --
    Raf

  • 16. Data: 2009-07-18 16:32:11
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik XYZ <j...@m...bin> napisal w wiadomosci
    > A można zrezygnować z k. debetowej?

    Przy zakladaniu konta dbnet24 mozna odznaczyc opcje "Karta VISA ELECTRON":
    www.dbnet24.pl/wniosek-dbnet
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2009-07-18 17:16:15
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 13 Lip, 12:04, Paweł <root@[127.0.0.1]> wrote:
> [...]
    > transakcje, to zwracaja oplate na koniec okresu rozliczeniowego.
    > plusem tej karty sa darmowe wyplaty ze wszystkich scian placzu

    A czy można tą kartą płacić w internecie? A w POSach autoryzacja PINem
    czy podpis?

  • 18. Data: 2009-07-18 19:17:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > W tym miejscu warto dodać, że nawet jeżeli złożysz wniosek o debetówkę w
    > getinie a oddział, z którego korzystasz nie jest wyposażonych w bankomat, to
    > również wypłata środków w kasie jest darmowa.

    A standardowo wypłata w kasie jest płatna? Toż to już kawał czasu temu
    banki zostały zmuszone do zaprzestania pobierania za to opłaty...

  • 19. Data: 2009-07-18 19:34:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    i.googlegroups.com

  • 20. Data: 2009-07-18 20:45:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> writes:

    > A standardowo wypłata w kasie jest płatna? Toż to już kawał czasu temu
    > banki zostały zmuszone do zaprzestania pobierania za to opłaty...

    Chyba nie do końca. _zdaje_ mi się, że bank ma dać jakąś możliwość
    bezpłatnej wypłaty z konta. (Np. w bankomacie)

    KJ

    --
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler