  • 51. Data: 2016-01-21 19:00:35
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie znam się na samochodach, więc nie chodzę na takie licytacje, ale z
    > tego co widzę, jest pewna grupa handlarzy zainteresowana takimi
    > zakupami, im rocznik i model wystarczy. Chodzę za to na licytacje innych
    > ruchomości. Też są nieraz kiepsko opisane, ale często sumy oszacowania
    > są na tyle niskie, że opłaca się pojechać nawet w ciemno.

    No własnie.
    Ale przeciez komornikowi powinno zalezec na tym, zeby sprzedac jak
    najdrozej?
    Wiec zadowalanie sie jakas grupą jest błędem...

    > No i te "27%" co do zasady nie wynika z tego, że na licytacji jest skąpy
    > opis...

    Skąd wiesz?
    Wiecej kupujacych to przeciez wyzsza cena?

  • 52. Data: 2016-01-21 19:13:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 19:00, Budzik pisze:
> [...]
    > najdrozej?
    > Wiec zadowalanie sie jakas grupą jest błędem...

    Tak jak wspomniałem - rzadko kiedy klient "detaliczny" kupuje samochód u
    komornika, bo jest to zakup w ciemno. Skusić się może tylko "złota
    rączka", który potem sobie poradzi z tym, że na przykład w baku jest
    cukier itp.

    > Skąd wiesz?
    > Wiecej kupujacych to przeciez wyzsza cena?

    Bo nieskuteczność egzekucji bierze się przede wszystkim z braku majątku
    dłużnika, a nie z takiego lub innego opisu zajętych ruchomości.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2016-01-21 19:45:12
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 54. Data: 2016-01-21 22:46:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Trudno pozbawić tytuł egzekucyjny wykonalności jeśli się w ogóle nie wie o tytule
    egzekucyjnym ani o wniosku o nadaniu klauzuli ani o nadaniu klauzuli wykonalnosci
    tytułowi (p-ko Liwusz zam pl. Defilad 1).
    No i pytanie czy ten zarzut ("zapłacił") mógł być wniesiony wcześniej.

    BTW uważam, że sądy powinny być od ustalania prawdy materialnej, a nie od gapienia
    się na pełnomocników który mocniej drugiemu przyp.... i zwracaniu pism po 7 dniach za
    podpis nie w tej kratce i nie tym kolorem co dany niezależny samorządny wolny od
    nacisków i rozumu sędzia sobie wymyślił (na złość innemu z tego samego wydziału).

    -----
    > Przede wszystkim dłużnik powinien wiedzieć, że może pozbawić tytuł wykonawczy
    wykonalności.

  • 55. Data: 2016-01-21 23:41:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 22:46, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    nacisków i rozumu sędzia sobie wymyślił (na złość innemu z tego samego wydziału).

    Żyjesz mentalnie w starym stanie prawnym, to nic dziwnego, że dochodzisz
    do głupot. Obecnie fake'owe adresy nie przechodzą.

    A sąd ma być bezstronny i nie wyręczać stron w poszukiwaniu i
    przedstawianiu dowodów na swoje twierdzenia.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2016-01-22 08:09:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 19:44, wiatrak pisze:
    > Nie stanę w ich obronie, wprost przeciwnie.

    Bo tak się kończy prywatyzowanie organów państwowych.
    Na podobnej zasadzie mogłyby też działać sądy i kierować się jak ambitny
    przedsiębiorca zyskiem.

    Pora postawić na nogi chociaż komorników.

  • 57. Data: 2016-01-22 08:41:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 08:09, z pisze:

    > Bo tak się kończy prywatyzowanie organów państwowych.
    > Na podobnej zasadzie mogłyby też działać sądy i kierować się jak ambitny
    > przedsiębiorca zyskiem.
    >
    > Pora postawić na nogi chociaż komorników.

    A potem sklepy spożywcze i bary.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2016-01-22 09:34:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A potem sklepy spożywcze i bary.

    Bary mleczne juz sa postawione, teraz czas postawic tych urzednikow i
    ministrow, ktorzy je postawili.

    Postawione - w sensie: dojsc nie moga, co maja gotowac, zeby ich
    domiarem nie straszyli.

    J.

  • 59. Data: 2016-01-22 09:41:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 09:34, J.F. pisze:

    > Bary mleczne juz sa postawione, teraz czas postawic tych urzednikow i
    > ministrow, ktorzy je postawili.
    >
    > Postawione - w sensie: dojsc nie moga, co maja gotowac, zeby ich
    > domiarem nie straszyli.

    Wiara w to, że państwowy urzędnik rzeczywiście zrobi coś lepiej niż
    prywatny przedsiębiorca jest nie tylko naiwna, ale i szkodliwa dla
    otoczenia. Dopiero jak pokolenie tak myślące wymrze, będzie można mieć
    nadzieję na dobrą zmianę w Polsce.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2016-01-22 10:18:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >prywatny przedsiębiorca jest nie tylko naiwna, ale i szkodliwa dla
    >otoczenia. Dopiero jak pokolenie tak myślące wymrze, będzie można

    No coz, jesli chodzi o bary, to tu o pieniadze chodzi :-)
    Prywatny przedsiebiorca oczywiscie moze prowadzic piekna restauracje,
    ale urzednik bedzie musial dla biedoty posilki organizowac :-)

    Zas jesli chodzi o komornikow ... no widac jak prowadza calkowicie
    prywatny biznesz.
    Tzn widac kilka glosnych przypadkow ... ale ile bylo podobnych slabo
    naglosnionych ?

    A kto wczoraj pisal, ze rzecz warta 200 zl komornik oszaczowal na 37
    ? No zlodziej :-)

    J.