  • 1. Data: 2011-04-29 20:01:45
    Temat: us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    jakis urzad skarbowy przeslal na moje konto firmowe zwrot pit za 2010
    jakiejs innej osoby.

    co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
    zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2011-04-29 20:32:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:01:45 +0200, Cyb napisał(a):

    > co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
    > zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

    Pieniądze przesunąć na inne konto, a następnie napisać do US pismo, z
    prośbą o wyjaśnienie.
    W ten sposób bedziesz miał odsetki, a tyłek będzie kryty.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2011-04-29 20:48:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:c1.01.3QLmsh$0...@m...oldfield.org.pl..
    .

    > Pieniądze przesunąć na inne konto, a następnie napisać do US pismo, z
    > prośbą o wyjaśnienie.
    > W ten sposób bedziesz miał odsetki, a tyłek będzie kryty.

    Ciekawe czy odsetki pokryją koszt sporządzenia i wysłania pisma... Ja bym
    sobie darował pismo do organu podatkowego.

  • 4. Data: 2011-04-29 20:50:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-29 22:01, Cyb pisze:
> [...]
    >
    > co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
    > zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

    Raczej powinieneś zwrócić na konto z którego przekazano.
    Najpierw zadzwoń i poinformuj o pomyłce.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-04-29 21:02:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
    > zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

    nie wykonuj zadnej akcji,
    poczekaj na telefon z Twojego banku.

    george

  • 6. Data: 2011-04-29 21:24:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:856mr61kic75bio6elhp0uhcb754470mm7@4ax.com...
> [...]
    >
    > co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
    > zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

    Swojego banku nie masz co atakowac, bo on nie jest strona. Pismo do Urzedu
    Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by podali numer
    rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

  • 7. Data: 2011-04-29 21:36:23
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ciekawe czy odsetki pokryją koszt sporządzenia i wysłania pisma... Ja bym
    > sobie darował pismo do organu podatkowego.

    Tym bardziej ze kolega nie ma obowiazku sprawdzania wyciagow ;)
    Pieniadze mogl wydac na dowolny cel calkowicie nieswiadomie
    wiec niech sie teraz US martwi skoro dal dupy :D
    - tyle ze z drugiej strony, byc moze dla jakiegos Kowalskiego
    ten zwrot ma spore znaczenie finansowe, wiec w tym wypadku
    chyba warto być OK

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-04-29 21:39:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > - tyle ze z drugiej strony, byc moze dla jakiegos Kowalskiego
    > ten zwrot ma spore znaczenie finansowe, wiec w tym wypadku

    Jak "Kowalski" wykaże się cierpliwością zyska jeszcze dodatkowo odsetki
    podatkowe od kwoty zwrotu.

  • 9. Data: 2011-04-29 21:43:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości grup

    > Jak "Kowalski" wykaże się cierpliwością zyska jeszcze dodatkowo odsetki
    > podatkowe od kwoty zwrotu.

    a jak wykaże sie "gorliwością" to go jeszcze sprawdzą :)

    george

  • 10. Data: 2011-04-29 21:43:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-29 23:24, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by podali numer
    > rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

    Przecież powinien zwrócić na taki sam numer konta jaki ma na przelewie.
    Czyli do US.

    --
    animka