  • 21. Data: 2009-04-05 09:16:55
    Temat: Re: usd/pln
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-04-2009 o 01:07:59 Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://www.forum-budowlane.pl/imgs_upload/Image/07_2
    007/77_1.jpg

    > Ten wykres ma jeden b??d, a mianowicie górka w latach 94-96 wykre?lona
    > zosta?a w roku 96, kiedy w rzeczywisto?ci by?a w 94. Czyli kolejny szczyt
    > by? w 2008 i teraz mamy tylko zjazd do 2011-2012 roku.

    hahaha ale 200 lat. I kiedy to rysowane.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 22. Data: 2009-04-05 11:54:57
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > hahaha ale 200 lat. I kiedy to rysowane.

    Byłbym wdzięczny gdybyś zapodał swój wykres i swoją opinię na ten temat. Ja
    swoje napisałem.

    --
    AS

  • 23. Data: 2009-04-05 19:39:38
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 05-04-2009 o 13:54:57 Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > By?bym wdzieczny gdyby? zapoda? swój wykres i swoj? opinie na ten temat.

    wykresu nie mam, Jan tu troszke sprowokowal, historia za młoda,
    a opinie juz wyraziłem w tym wątku i w tej gałęzi.

    Z.

  • 24. Data: 2009-04-05 19:47:57
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 05-04-2009 o 21:39:38 Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl> napisał(a):

    PS> chyba ze chodzi o przewidywany wykres pln do usd -tu mam wrazenie ze
    idziemy sladami historii sprzed 5 lat.

  • 25. Data: 2009-04-06 12:45:17
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    sorden wrote:

    > Dolar przez dluuugi czasbyl niedowartosciowany. Na zaladowanie samochodu
    > na prom do Europy czekalo sie 3 miesiace do pol roku. Sprezyna pekla.

    A tu mnie zaintrygowałeś. Możesz podac jakiś przykład?
    Bo nie podali jeszcze BdI
    http://www.investmenttools.com/futures/bdi_baltic_dr
    y_index.htm

    Zresztą może podali, ale ja nie widzę nowych wyników?

    --
    Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem. Owidiusz