  • 1. Data: 2009-06-04 09:14:29
    Temat: usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w Unii Europejskiej!
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c
    f970a84c1c3ab2b
    From: "Jarek orędownik PO" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka
    Date: Wed, 3 Jun 2009 22:28:36 +0200

    P.S.
    Wystarczył jeden dobry kwartał żeby PKB Polski przegoniło PKB Niemiec ;-)
    A poważniej: są tacy co nie zauważają co naprawdę *powiedzieli* :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gdyby w jeziorze były ryby, wędkowanie nie miałoby sensu.

  • 2. Data: 2009-06-04 09:22:12
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip"
    > Wystarczył jeden dobry kwartał żeby PKB Polski przegoniło PKB Niemiec ;-)

    WZROST
    zapomniałes o tym słowie, a ono zmienia wszystko

  • 3. Data: 2009-06-04 09:28:43
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Co najmniej polowa politykow, a i publicystow mowi "PKB" (pewnie czesciowo
    nie rozumiejac- a nie wzrost PKB

    Niestety

    Ale moze kiedys nasze wnuki sie doczekaja tych "optymistycznych zalozen"

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 4. Data: 2009-06-04 09:37:28
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > WZROST
    > zapomniałes o tym słowie, a ono zmienia wszystko

    Tak jest w oryginale:

    "PKB Polski w I kwartale 2009 roku wzrósł o 1,9 proc. rok do roku i był
    najwyższy w Unii Europejskiej - podał Eurostat."

    http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,6681249,E
    urostat__PKB_w_Polsce_w_I_kwartale_wzrosl_o_1_9_proc
    _.html
    (http://tinyurl.com/qyfvv4)

    Ach te dziennikarskie chochliki (o stu innych imionach)..

    --
    le

  • 5. Data: 2009-06-04 09:37:51
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip"
    >
    > WZROST
    > zapomniałes o tym słowie, a ono zmienia wszystko

    *Ty* zapomniałeś że ja cytuje post z pl.soc.polityka jako *żart*, cytuje
    "słowo w słowo". To nie ja zapomniałem kluczowego słowa którego brak
    zrobił z tematu postu który zacytowałem *pokazowy idiotyzm*.

    W swoim poście odniosłem się z ironią do tego co zostało postnięte
    dokładnie tak jak zostało postnięte. Nie poczuwam się do obowiązku
    domyślania się "co autor/poeta" miał na myśli. Czytam *co napisano*.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Prawdziwą wiedzą jest ta, która łączy się z czynem.

  • 6. Data: 2009-06-04 09:43:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Ingarden <e...@o...pl> pisze:

> [...]
    _.html
    > (http://tinyurl.com/qyfvv4)
    >
    > Ach te dziennikarskie chochliki (o stu innych imionach)..

    Ja nie zacytowałem "portali", ja zacytowałem usenetowy post
    (linki podałem) na pl.soc.polityka człowieka "robiącego przedwyborczą
    propagandę". Tak się "zaperzył" że przestał zauważać co *napisał*.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie ciąży kłoda tysiącowi ludzi.

  • 7. Data: 2009-06-04 10:38:27
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Ja nie zacytowałem "portali", ja zacytowałem usenetowy post
    > (linki podałem) na pl.soc.polityka człowieka "robiącego przedwyborczą
    > propagandę". Tak się "zaperzył" że przestał zauważać co *napisał*.

    Tak. A ja wkleilem zrodlo z ktorego czlowiek skopiowal tresc do swojego
    posta. Czyli: "Tak się "zaperzył" że przestał zauważać co *przekleja*".

    --
    le

  • 8. Data: 2009-06-04 14:46:28
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > *Ty* zapomniałeś że ja cytuje post z pl.soc.polityka jako *żart*, cytuje
    > "słowo w słowo". To nie ja zapomniałem kluczowego słowa którego brak
    > zrobił z tematu postu który zacytowałem *pokazowy idiotyzm*.

    OK, sorki;)

    Po tym, jak *powazny* polityk stwierdza, ze +0,8 PKB to w granicach błędu
    statystycznego, wszystko stało sie mozliwe:)
    Co dopiero jakas pisanina w usenecie.