  • 11. Data: 2009-08-20 17:46:01
    Temat: Re: ustawic stop-losa
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > ew. wyjście na z góry założonym poziomie take
    > profit (to już dla mnie kompletna abstrakcja, skąd taki poziom wziąć).

    Np. z zasięgu ruchu wynikającego z danej formacji?

    pzdr
    Zyga

  • 12. Data: 2009-08-20 20:01:31
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zyga wrote:

    > Np. z zasięgu ruchu wynikającego z danej formacji?

    I to się sprawdza? Biorę np. spółkę, co na podstawie fundamentu ma rosnąć o
    300% i ustawiam stopa na 30% bo tak mi np. wynika z flagi? Ktoś tak w ogóle
    gra? :)

  • 13. Data: 2009-08-20 22:34:48
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Sie, 22:01, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > I to się sprawdza? Biorę np. spółkę, co na podstawie fundamentu ma rosnąć o
    > 300% i ustawiam stopa na 30% bo tak mi np. wynika z flagi? Ktoś tak w ogóle
    > gra? :)

    Cze
    Jest coś na giełdzie pewnego o wzroście 300%??? Chyba nie.

    Spróbuj tak jak ja. Poszukaj swojej szybkiej średniej na dziennym. I
    ustawiaj stopa ileś % pod nią (mówię o akcjach, a nie kontraktach :)
    Moja szybka średnia to 30 (SMA czy EMA, różnie to bywa). Poświęć parę
    godzin na przestudiowanie wykresów, i poszukaj jeszcze innych
    średnich.
    Baaaardzo fajnie się sprawdzają. I możesz dorzucić regułę - ważne
    opory/wsparcia i ważne średnie nie pękają za pierwszym razem.
    Nie muszę dodawać jak to wyglądało dla mnie na FW20 :)

    I olej te wszystkie gadki o wyleszczaniu i czyszczeniu stopów. Takie
    tam pieprzenie. Co rynek da to Twoje, co odbierze to jego.

  • 14. Data: 2009-08-21 07:53:36
    Od: Leksy <l...@g...com>

    Madafaka pisze:

    > IMHO klasyczny blad. Poczytaj o tzw. stopach technicznych - rynek 'wie'
    > gdzie masz stopa:
    > nalezy unikac wszelkich min/max, lini wsparcia/oporu, 'okraglych poziomow'
    > itp. glupot

    po prostu ustawić stopa pod nimi ....