  • 1. Data: 2007-08-10 12:11:13
    Temat: uwaga na Millenium -nieuczciwe i nieetyczne praktyki!!!
    Od: "Lucek" <b...@o...pl>

    Zalatwialem kredyt refinansowany, maja w ofercie ze kredytujac ponizej 1/3
    wartosci mieszkania marza banku wynosi 0,5%.
    Z bankiem zostalo uzgodnione, ze wypelnie wniosek kredytowy kwote ponizej
    1/3 wartosci mieszkania, a jesli bedzie roznica to splace ja gotowka w
    banku, w ktorym aktualnie mam kredyt.
    Przyslali rzeczoznawce ktory wycenil jakies 40 tys ponizej wartosci, ale
    pomimo tego i tak bym sie zmiescil w marzy 0,5.
    Nastepnie w ciagu 2 dni poinformowali mnie, ze banku uwaza ze mieszkanie
    jest warte o kolejne ok 50 tys mniej, i w tym wypadku bede musial pokryc
    roznice gotowka w kwocie kilkunastu tysiecy, na co przystalem i w gotowym
    wniosku wpisalismy tylko kwote kredytu o jaki wystepuje.
    Wniosek w ciagu tygodnia zostal rozpatrzony pozytywnie, z tym ze bank
    ustalil marze w wysokosci 1,15% a nie 0,5 uzasadniajac tym, ze kwota kredytu
    o jaka wystapilem jest wyzsza niz 1/3 wartosci mieszkania bo..... mieszkanie
    ma wartosc wg banku o kolejne 50 tys mniej niz tydzien wczesniej.

  • 2. Data: 2007-08-10 12:31:05
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Lucek napisał(a):
> [...]
    > o jaka wystapilem jest wyzsza niz 1/3 wartosci mieszkania bo..... mieszkanie
    > ma wartosc wg banku o kolejne 50 tys mniej niz tydzien wczesniej.

    Widocznie każdy z rozpatrujących wewnątrz banku wniosek
    wykonał operacją x - 50 tys. :-)

    Albo uważają, że już rozpoczęła się nagła (jak cholera w twoim
    przypadku) zniżka
    na rynku nieruchomości ;-)

    Pogański bank, pogańskie obyczaje.

    Rafał

  • 3. Data: 2007-08-10 12:40:41
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Lucek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kredytu o jaka wystapilem jest wyzsza niz 1/3 wartosci mieszkania bo.....
    > mieszkanie ma wartosc wg banku o kolejne 50 tys mniej niz tydzien

    Nie sądziłem, że tak szybko to do nas przyjdzie z USA... ;-) Ale jeśli to
    rzeczywiście prawda co napisałeś, to zachowanie banku jest skandaliczne, bo
    nawet w USA nieruchomości tak szybko nie tracą na wartości (no chyba że to
    jakiś wielki biurowiec, to 5ok dziennie spokojnie może tanieć).

    marekz

  • 4. Data: 2007-08-10 12:42:03
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    nawet w USA nieruchomości tak szybko nie tracą na wartości (no chyba że to
    jakiś wielki biurowiec, to 50k dziennie spokojnie może tanieć a nie
    tygodniowo).

    marekz