  • 31. Data: 2014-04-13 14:44:14
    Temat: Re: uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2014 13:35, Kris pisze:
    > W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 00:15:01 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > =
    >
    > To że jesteś imbecylem udowadniasz systematycznie od dawna, ale mniejsza o to.

    Drogi anonimku, że tak na chwilę zejdę do twojego poziomu mentalnego:
    pierdol się.

    > Wstaw linka z którego zakładałeś konto to zobaczymy o co wnioskowałeś.

    Mały detal: od tego czasu minęły już prawie 4 miesiące. Teraz opcji
    "nowego" już nie ma. Zostało tylko "nienowe".

  • 32. Data: 2014-04-13 21:37:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 14:44:14 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mały detal: od tego czasu minęły już prawie 4 miesiące. Teraz opcji
    > "nowego" już nie ma. Zostało tylko "nienowe".
    Czyli tak jak myślałem: imbecylek zamówił niewiedząc co a teraz prokuratorowi dupe
    zawraca;)

  • 33. Data: 2014-04-13 21:39:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2014 21:37, Kris pisze:

    > Czyli tak jak myślałem: imbecylek zamówił niewiedząc co a teraz prokuratorowi dupe
    zawraca;)

    Nie umiesz czytać czy z przyzwyczajenia kłamiesz, gnojku?

    Wyraźnie piszę - w ciągu kilku miesięcy zniknęła opcja, którą wybrałem.

  • 34. Data: 2014-04-13 21:43:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:39:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Wyraźnie piszę - w ciągu kilku miesięcy zniknęła opcja, którą wybrałem.
    A ja mam w to uwierzyć czy może udowodnisz że było jak piszesz?

  • 35. Data: 2014-04-13 21:44:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:39:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie umiesz czytać czy z przyzwyczajenia kłamiesz,
    Gwoli ścisłości: kiedy i gdzie kłamałem?
    > gnojku?
    Po raz n-ty łamiesz tak uwielbiana przez Siebie netykietę.

  • 36. Data: 2014-04-13 22:23:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2014 21:44, Kris pisze:

    > Gwoli ścisłości: kiedy i gdzie kłamałem?

    Oznajmiając, że "nie wiedziałem co robię".

    > Po raz n-ty łamiesz tak uwielbiana przez Siebie netykietę.

    Szczylu bez krzyny honoru - za pomawianie mnie zasługujesz na coś dużo
    gorszego niż tylko nazwanie po imieniu twojej ułomności.

  • 37. Data: 2014-04-13 22:24:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2014 21:43, Kris pisze:

    > A ja mam w to uwierzyć czy może udowodnisz że było jak piszesz?

    No to udowodnij, że nie jesteś pedofilem, złodziejem i narkomanem.

  • 38. Data: 2014-04-13 22:29:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 22:24:33 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No to udowodnij, że nie jesteś pedofilem, złodziejem i narkomanem.
    A gdzie pisałem że nie jestem?;)
    No i ciągle netykiete łamiesz.

  • 39. Data: 2014-04-13 22:37:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 22:23:25 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Oznajmiając, że "nie wiedziałem co robię".
    Bo twierdzisz że zamawiałeś via net usługę a ja widze że tejusługi zamówić via net
    nie można było.
    5 stycznia2014
    http://web.archive.org/web/20140329000817/http://www
    .pocztowy.pl/indywidualni/konta/
    20grudnia 2013
    http://web.archive.org/web/20131220163841/http://www
    .pocztowy.pl/indywidualni/konta/

  • 40. Data: 2014-04-13 23:34:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2014 22:37, Kris pisze:

    > Bo twierdzisz że zamawiałeś via net usługę a ja widze że tejusługi zamówić via net
> [...]

    Ja miałem (14 grudnia) coś takiego:

    http://web.archive.org/web/20130930184502/https://e-
    wniosek.pocztowy.pl/eWniosekBPO/WizardWf.aspx?b=296&
    p=2161&s=844&WebSite=klient&Promotion=PKO&Host=poczt
    owy_witryna&Field8=ikBoqtCLL&Field7=&c=1

    (to jest z września, ale nie mam niczego nowszego w tym archiwum).

    I wszedłem przez to menu - wyraźnie widać opcję "nowe konto
    oszczędnościowe".

    Odszczekasz czy będziesz zamulał, jak to masz w zwyczaju, kłamczuszku?