  • 1. Data: 2008-12-01 08:55:17
    Temat: uwaga na przelwy w Alior
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam
    uwaga na przelewy zlecone z data przyszla (np poniedzialkowa) w piatki
    wieczorem, ew. w weekendy. Wisza on w odroczonych i nie realizuja sie
    zgodnie z zalozoona data. pozdro

  • 2. Data: 2008-12-05 11:36:49
    Temat: Re: uwaga na przelwy w Alior
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 gru 2008 o 09:55 GMT, mierzvoj napisał(a):

    > witam
    > uwaga na przelewy zlecone z data przyszla (np poniedzialkowa) w piatki
    > wieczorem, ew. w weekendy. Wisza on w odroczonych i nie realizuja sie
    > zgodnie z zalozoona data. pozdro

    Ja dzisiaj tez mialem problem z odroczonymi przelewami, wczoraj wieczorem,
    zlozylem przelew z data dzisiejsza, dzisiaj rano o przelewie nic w histori
    nie ma, zagladam do przelewow odroczonych i caly czas, dzwonie z pytaniem
    do mojego bakiera co jest? po chwili dostalem odpowiedz ze przelewy
    wychodza o 10:30, patrze po tej godzinie i przelew dalej wisi, no wiec
    dzwonie jeszcze raz... W koncu uzyskalem informacje, ze przelewy odroczone
    trzeba skladac przed ostatnim eliksirem zeby zostaly zrealizowane
    nastepnego dnia, czy to normalne? a jezeli skladam przelew odroczony
    wieczorem, to nie zadziala jezeli ustawie date dnia nastepnego, zadziala
    tylko jezeli nastawie date 2 dni w przod...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ For every credibility gap, there is a ]
    [ Ekg: #3781111 ][ gullibility fill. ]

  • 3. Data: 2008-12-06 01:39:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wieczorem, to nie zadziala jezeli ustawie date dnia nastepnego, zadziala
    > tylko jezeli nastawie date 2 dni w przod...

    A ta ostatnia sesja eliksiru w Aliorze, to o której jest?

    Trochę smuci to, że kwestia przelewów, prawie jak w polbanku jest
    skopana.