  • 1. Data: 2009-06-30 17:19:15
    Temat: uwaga! wszystkich użytkowników grupy proszę o przeczytanie!
    Od: kasa <d...@v...pl>

    ja też w to nie wierzyłem z początku ;/

    hej jeśli interesuje cię zarobienie troche kasy to
    znalazłem ostatnio bardzo prosty sposób :

    masz tu stronę: http://adbux.org/?r=damianniewiem

    wystarczy się zarejestrować, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
    czekać na linki strony www.
    wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

    od razu mówię prosze się nie znechęcać nikiedy trzeba poczekać trochę
    na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
    pójdzie to mozesz wyciągnąć 10$ dziennie..
    ale to oczywiście po jakimś czasie... trzeba się rozkręcić

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-30 17:41:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    pozostaje się cieszyć że nie wiele osób próbuje się zajmować takim gównem, a
    spośród nich niewiele wie co to jest grupa dyskusyjna

    dzieci zamiast cieszyć się wakacjami i pograć w coś...
    jak chce zarobić to skoczyć na truskawki, to takimi pierdołami

  • 3. Data: 2009-06-30 19:18:36
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zlotowinfo wrote:

> [...]
    >
    > dzieci zamiast cieszyć się wakacjami i pograć w coś...
    > jak chce zarobić to skoczyć na truskawki, to takimi pierdołami

    nawet na pl.comp.lang.c trafil penisek malutki :>

  • 4. Data: 2009-06-30 19:51:57
    Temat: Re: uwaga! wszystkich uĹźytkownikĂłw grupy proszÄ? o przeczytanie!
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > nawet na pl.comp.lang.c trafil penisek malutki :>

    A najgorsze jest to, że idiota nie wie że adbux od jakiegoś roku nie wypłaca
    kasy użytkownikom i jest na liście scamów...

    --
    AS