  • 1. Data: 2008-04-30 09:05:48
    Temat: vias credit "na" lokacie
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    czy ktoś wyrabiał może visę kredytową w multibanku, wydanie po zabezpieczeniu
    lokatą minimum 5500pln?

    czy jest to karta autoryzowana podpisem, czy pinem?

    jak oprocentowana jest lokata? wg tabeli dla lokat, czy ma jakieś preferencyjne
    oprocentowanie?

    lokatę można "odebrać" po wypowiedzeniu karty, od razu, czy to bank decyduje,
    kiedy zwróci zabezpieczanie?

  • 2. Data: 2008-04-30 11:34:05
    Temat: Re: vias credit "na" lokacie
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    > czy ktoś wyrabiał może visę kredytową w multibanku, wydanie po zabezpieczeniu
    > lokatą minimum 5500pln?
    Masz na myśli VISĘ GOLD? Chyba tak.

    > czy jest to karta autoryzowana podpisem, czy pinem?
    Podpisem.

    > jak oprocentowana jest lokata? wg tabeli dla lokat, czy ma jakieś
    > preferencyjne oprocentowanie?
    Oprocentowana jest normalnie. Najpierw masz lokatę na minimum 12 miesięcy
    (możesz ją sobie nawet założyć sam wcześniej, np. przez Internet), potem zakłada
    się na nią blokadę (to już oni robią).

    > lokatę można "odebrać" po wypowiedzeniu karty, od razu, czy to bank decyduje,
    > kiedy zwróci zabezpieczanie?
    W normalnej sytuacji - jeśli przez cały czas używałeś karty - czekają jeszcze
    bodaj miesiąc na spływ ewentualnych płatności.
    Jeśli natomiast (jak mi się to zdarzyło) zastrzeżesz kartę i nie wystąpisz o
    nową, a potem po jakimś czasie pójdziesz kartę zamknąć (u mnie minęło kilka
    tygodni), to lokatę odblokują od ręki.

    m23m

  • 3. Data: 2008-04-30 19:10:01
    Od: t...@g...com

    On 30 Kwi, 12:34, "m23m" <m...@o...eu> wrote:

> [...]
    > nową, a potem po jakimś czasie pójdziesz kartę zamknąć (u mnie minęło kilka

    jakie banki wydają jeszcze karte na podstawie blokady na lokacie?
    interesuje mnie takie rozwiazanie. czy mbank cos takiego oferuje?

  • 4. Data: 2008-04-30 19:11:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > jakie banki wydają jeszcze karte na podstawie blokady na lokacie?
    > interesuje mnie takie rozwiazanie. czy mbank cos takiego oferuje?

    Kiedys BPH (teraz nie wiem).

    Nie prosciej wziasc 2 karty na dowod i po 3 miesiacach przeniesc je do
    innego banku, gdzie sie dostanie sumaryczny limit + jakis bonus
    (Millenium 10%, Raiffeisen 30 %, mBank 10%) ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-04-30 19:42:39
    Od: t...@g...com

    On 30 Kwi, 20:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > innego banku, gdzie sie dostanie sumaryczny limit + jakis bonus
    > (Millenium 10%, Raiffeisen 30 %, mBank 10%) ?

    chodzi mi o to ze mam karte banku bph a teraz pekao i chcialbym ja
    przeniesc do Mbanku. ta karte mam na podstwie wlasnie lokaty (w bph) a
    rezygnuje z konta w pekao a mam konto w mbanku

  • 6. Data: 2008-04-30 20:54:37
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Kwi, 21:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > innego banku, gdzie sie dostanie sumaryczny limit + jakis bonus
    > (Millenium 10%, Raiffeisen 30 %, mBank 10%) ?

    Raczej po 6 miesiącach to będzie możliwe, ponieważ o ile pamiętam, ww
    banki zastrzegają, że akceptują wnioski na przeniesienie limitów z
    kart, które były używane dłużej niż 6 miesięcy. Mnie Rajfi odrzucił
    wniosek właśnie z niedopełnienia tego punktu.

  • 7. Data: 2008-04-30 22:36:53
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Podpisem.

    I tu jest pewien problem: Multibank już niestety NIE wydaje
    nowych/wznawianych kart autoryzowanych podpisem (kart tylko z paskiem
    magnetycznym). Teraz wydają tylko chipowo/magnetyczne, a to wiadomo z czym
    się łączy: autoryzacja PINem w większości przypadków, podpisem w
    nielicznych.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 8. Data: 2008-05-01 07:19:40
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dl" <q...@n...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko chipowo/magnetyczne, a to wiadomo z czym się łączy: autoryzacja PINem w
    > większości przypadków, podpisem w nielicznych.

    czyli już dziękuję, nie chcę klepać po pinpadach.
    wolę mazać kasjerkom po slipach jednak.

  • 9. Data: 2008-05-01 08:22:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba lepsze w stresie.
    Gdy miałem dwie minuty do odjazdu pociągu wolałem wyciagnąć w dworcowej kasie kartę
    embosowana na podpis, niż
    elektroniczną na niewiadomo co...
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-05-01 12:12:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" fvbuj6$eso$...@n...wp.pl

    > Chyba lepsze w stresie.

    Ty interesowałeś się moim palcem, więc Tobie napiszę (choć masz
    mnie w KF) że przy kłopotach z podpisującą ręką lepsze są PINowe.

    --