  • 1. Data: 2007-03-07 10:26:57
    Temat: Re: virtualna karta kredytowa ..
    Od: "Pietia" <p...@g...com>

    On 6 Mar, 09:50, "max" <b...@b...pl> wrote:
    > Witam czy zna ktos firme ktora daje virtualne kartkredytowenajlepiej zeby
    > placic
    > na nia srodki via paypal lub jakas polska firma gdzie wplace normalnym
    > przelewem

    Chodzi Ci o karty, którymi można płacić przez sieć? Taką oferuje Lukas
    Bank (wiem, używam). Jest to karta debetowa, ale obsługuje płatności
    przez sieć. Musisz "tylko" mieć u nich konto, z tego co mi wiadomo to
    za któreś z nich nie jest pobierana opłata za prowadzenie (choć pewnie
    gdzie indziej bank "odbija" sobie te opłaty ;)). Chociaż przyznam, że
    używam konta już jakiś czas i z czystym sercem polecam.

    pzdr.
    Pi*

  • 2. Data: 2007-03-07 10:31:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > za któreś z nich nie jest pobierana opłata za prowadzenie (choć pewnie
    > gdzie indziej bank "odbija" sobie te opłaty ;)).

    e-konto mozna miec zupelnie gratis (nie liczac opcjonalnego tokena), ale
    karta do niego jest juz chyba platna?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-07 10:53:52
    Od: "Pietia" <p...@g...com>

    On 7 Mar, 11:31, RobertS <r...@x...pl> wrote:
    > e-konto mozna miec zupelnie gratis (nie liczac opcjonalnego tokena), ale
    > karta do niego jest juz chyba platna?

    http://lukas.pl/oferta_konta_oplat.asp

    Fakt, 1 PLN miesięcznie, bez regularnych wpływów na konto. Wydanie
    gratis. Niemniej i tak wychodzi taniej niż opłata za "regularną" KK,
    szczególnie, że przy tej drugiej wymagane jest spełnienie jeszcze paru
    innych warunków. Poza tym, jeżeli chodzi tylko-li o opłaty kartą
    (względnie PayPal), token jest zupełnie zbędny (ewentualnie można
    zdefiniować listę kont, na które mogą być przelewane pieniądze).
    Ogólnie nie wychodzi tak drogo.

  • 4. Data: 2007-03-07 11:21:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > (względnie PayPal), token jest zupełnie zbędny (ewentualnie można
    > zdefiniować listę kont, na które mogą być przelewane pieniądze).

    konto24.pl w bzwbk wychodzi jeszcze taniej, 0zl za konto, brak tokena
    (sms kody), oplata za karte dopiero po 2 latach

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-03-07 11:39:53
    Od: "Pietia" <p...@g...com>

    On 7 Mar, 12:21, RobertS <r...@x...pl> wrote:
    > konto24.pl w bzwbk wychodzi jeszcze taniej, 0zl za konto, brak tokena
    > (sms kody), oplata za karte dopiero po 2 latach

    Założyłem, że maxowi chodzi o kartę do płacenia w sieci (możliwe, że
    błędnie ;)), a BZWBKowskie karty AFAIK takiej możliwości nie dają. Co
    więcej, wyczytałem (już nie pamiętam gdzie), że Lukas jako jedyny bank
    w Polsce oferuje karty debetowe pozwalające na płatności via Internet,
    kartą - aczkolwiek mogę się mylić :)

    Anyway, gdyby BZWBK wprowadził token / Lukas zabezpieczał karty
    debetowe chipem, byłbym wniebowzięty.

  • 6. Data: 2007-03-07 11:45:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > więcej, wyczytałem (już nie pamiętam gdzie), że Lukas jako jedyny bank
    > w Polsce oferuje karty debetowe pozwalające na płatności via Internet,
    mysle, ze nie jest to jedyny bank, karty Inteligo rowniez dzialaja w
    sieci...mnie troche temat nie dotyczy, bo mam kk, ktorych uzywam do
    platnosci w sieci

    > Anyway, gdyby BZWBK wprowadził token / Lukas zabezpieczał karty
    > debetowe chipem, byłbym wniebowzięty.

    w BZWBK tokeny sa od zawsze, mam nawet jeden, ale wole korzystac z sms
    kodow, a kk Lukasa maja chipa wiec debetowki byc moze tez...
    poza tym karty platnicze Lukasa sa produkowane przez Centrum Kart BZ WBK...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-07 12:29:18
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia 7 Mar 2007 03:39:53 -0800, Pietia napisał(a):

    > Założyłem, że maxowi chodzi o kartę do płacenia w sieci (możliwe, że
    > błędnie ;)), a BZWBKowskie karty AFAIK takiej możliwości nie dają. Co

    Dają - chociażby Allekarta. Wydawana właśnie do konto24.pl

  • 8. Data: 2007-03-07 13:04:41
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dają - chociażby Allekarta. Wydawana właśnie do konto24.pl

    wlasnie sobie przypomnialem, ze przeciez wydawana do konta24.pl
    debetowka Money.pl sluzy wlasnie do platnosci internetowych, jest to
    plaska karty i nawet dokonywalem nia platnosci w sieci

    dlatego tez bz wbk wypada taniej i lepiej niz lukas

    --
    pozdr.
    RobertS