  • 1. Data: 2008-07-21 08:04:13
    Temat: visa Newsweek i 25pln na dzien dobry....
    Od: " b1op" <b...@W...gazeta.pl>

    visa Newsweek i 25pln na dzien dobry....

    właśnie sobie dzwoni do mnie pani z bzwbk... i na moje pytanko czy mogę
    odebrać w/w kartę w oddziale stwierdziła iż w je przypadku nie ma takiej
    możliwości... a w TOiP ładne się świeci 25pln za kuriera... doliczają to do
    rachunku karty czy kasuje to kurier za paczkę???

  • 2. Data: 2008-07-21 18:30:11
    Temat: Re: visa Newsweek i 25pln na dzien dobry....
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    a nie pomyslales ze dostarcza ci listownie tak jak inne banki?

  • 3. Data: 2008-07-21 18:41:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Damian pisze:
    > a nie pomyslales ze dostarcza ci listownie tak jak inne banki?

    Zapewne myslal, ze podpisze umowe przy odbiorze karty w oddziale, jak
    przy innych kk tego banku?

  • 4. Data: 2008-07-21 20:23:09
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Zapewne myslal, ze podpisze umowe przy odbiorze karty w oddziale, jak
    > przy innych kk tego banku?

    no to super kurier tylko umowę przywozi... odjeżdża ona do wrocka i karta buja
    sie poczta... tak???

    a nie prościej przesłać umowę z karta do odziału i juz?

  • 5. Data: 2008-07-21 20:30:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    b...@N...gazeta.pl pisze:

    > no to super kurier tylko umowę przywozi... odjeżdża ona do wrocka i karta buja
    > sie poczta... tak???
    >
    > a nie prościej przesłać umowę z karta do odziału i juz?

    Jak wyrabialem Money.pl dokladnie tak sie to odbylo - tylko wskazalem
    oddzial gdzie chce odebrac karte i podpisac umowe.
    Nie wiem, czy przymus kuriera dotyczy wylacznie Newsweek , czy zmienili
    ogolnie zasady z kartami partnerskimi.
    Gdy zamawialem KK, mialem juz konto24pl w ich banku - moze to tez mialo
    wplyw na sposob realizacji zamowienia?

  • 6. Data: 2008-07-21 20:59:52
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    mi stanowczo podczas rozmowy zwrotnej powiedziała mila pani "nie ma takiej
    możliwości"... wiec musieli pozmieniać bo już jestem ich klientem i jednego
    co-branda mam

    swoja droga odebrałem od nich ciekawe maile:
    po złożeniu wniosku 2 - jeden niż jest im milo, a drug 2MB z "papierami"
    po telefonie od razu e-mail iż "otrzymał warunkowo pozytywną decyzję
    kredytową," cokolwiek by to miało znaczyć miałem dostać 2 e-mail z lista tych
    niby papierków do przedłożenia - jak w końcu się pofatygują i prześlą ten
    e-mail to się chyba z nimi pożegnamy na stronie VN jest jak byk iż nie chcą
    papierów do 5k... bo od tego enigmatycznego w/w stwierdzenia cisza,,,
    ktoś tez tak miał????

  • 7. Data: 2008-07-21 21:36:27
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no to super kurier tylko umowę przywozi... odjeżdża ona do wrocka i karta
    > buja
    > sie poczta... tak???
    >
    > a nie prościej przesłać umowę z karta do odziału i juz?

    chodzi o prowizje dla pracownika banku, w przypadku odbioru w oddziale
    (lacznie z podpisaniem) juz nie jest tak jasne kto z pracownikow ma zgarnac
    prowizje od operacji nowego klienta a to w bzwbk wynosi chyba 1zl od
    operacji

  • 8. Data: 2008-07-21 21:41:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Damian pisze:
> [...]
    > (lacznie z podpisaniem) juz nie jest tak jasne kto z pracownikow ma zgarnac
    > prowizje od operacji nowego klienta a to w bzwbk wynosi chyba 1zl od

    Mam wrazenie, ze chyba nie dostawali tych prowizji, bo karty partnerskie
    byly w wielkim "powazaniu" u pracownikow oddzialow.

  • 9. Data: 2008-07-22 09:55:23
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    nadal czekam na tego maila z niby wykazem dokumentów... albo jakieś info z
    numerem paczki... - chyba sobie do nich zadzwonię ok. 14 i się dowiem co i jak
    -jak mogli wysyłać e-maile co 5 minut z relacja co się dzieje z wnioskiem a
    teraz cisza... po tych enigmatycznych

    "Uprzejmie informujemy, że Państwa wniosek o kartę kredytową o numerze:
    &^&^%%% otrzymał warunkowo pozytywną decyzję kredytową, która zostanie
    zweryfikowana po otrzymaniu przez Bank dokumentów, których specyfikacja
    zostanie przekazana do Państwa w odrębnym e-mailu. "

    to zapytam o te specyfikacje.... wniosek jest poniżej 5k wiec ciekawe będzie

  • 10. Data: 2008-07-22 10:17:40
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    a i o 12 równiutko przylazł e-mail z takla oto litania:

    ""kopię:

    ważnego dowodu osobistego

    do wglądu:

    ważny dowód osobisty

    oraz do wglądu jeden z poniższych dokumentów:
    paszport, prawo jazdy, książeczka wojskowa, legitymacja ubezpieczeniowa,
    legitymacja emeryta, legitymacja rencisty.

    Dokumenty należy przekazać kurierowi podczas umówionej wizyty.
    """

    czyli muszę udowodnić pani iż na 2 dokumentach z fotografia to nie wielbłąd a
    ja i dać mu kopie dowodu osobistego...