  • 11. Data: 2008-07-22 10:24:06
    Temat: Re: visa Newsweek i 25pln na dzien dobry....
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 20:59:52 +0000 (UTC), b...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > swoja droga odebrałem od nich ciekawe maile:
    > po złożeniu wniosku 2 - jeden niż jest im milo, a drug 2MB z "papierami"
    > po telefonie od razu e-mail iż "otrzymał warunkowo pozytywną decyzję
    > kredytową," cokolwiek by to miało znaczyć miałem dostać 2 e-mail z lista tych
    > niby papierków do przedłożenia - jak w końcu się pofatygują i prześlą ten
    > e-mail to się chyba z nimi pożegnamy na stronie VN jest jak byk iż nie chcą
    > papierów do 5k... bo od tego enigmatycznego w/w stwierdzenia cisza,,,
    > ktoś tez tak miał????

    tia - z Allekartą - po 2 tygodniach oczekiwania na maila z banku z wykazem
    dokumentów tudzież kuriera zadzwoniłem wczoraj i pan mnie poinformował że
    potrzebne będzie ksero dow. osobistego oraz własnoręczne oświadczenie o
    zarobkach....

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 12. Data: 2008-07-23 12:03:28
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    no i był kurier jak zwykle 0 instrukcji co i jak ma być podpisane....

    ale nic 1 kopia umowy już podpisana za bank fajna prawka dla manie a ja mam
    się spuszczać i podpisywać 10 razy z data....

    oczywiście ilość papierów masakryczna i podpisy w miejscach oznaczonych ! -
    ale z jednym papierkiem chyba namieszałem wie możne być error...

    w sumie szybko działają 18 wniosek 23 umowa.. - oby było wszystko ok...

    a co do zaświadczenia o zarobkach to przesyłają je ale każą podpisać pod nim
    zgodę na telefoniczna weryfikacje - oraz każą podpisać iż dane zawarte są
    prawdziwe - czyli jakie samo oświadczenie co sie kiedyś samemu pisało dali ze
    wzoru...

    ale moje obawy wynikają z tego iż kiedyś bz wbk miał wielki problem iż
    podpisałem się: imię nazwisko a nie nazwisko imię... - ale jak się dowala to
    niech popatrzą na podpisy swoich pracowników....