  • 1. Data: 2006-03-30 06:31:09
    Temat: visa classic gdzie?
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    czesc;

    ktore banki, poza multi i mbankiem, oferuja vc na podobnych warunkach tj:
    niska oplata roczna oraz mozliwosc wyplacania w bankomatach na tych samych
    warunkach co ve?

    pzdr

  • 2. Data: 2006-03-30 06:34:10
    Temat: Re: visa classic gdzie?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Mar 2006 08:31:09 +0200,
    osoba podpisana: mierzwoj <m...@p...onet.pl>
    napisała:
    > czesc;
    >
    > ktore banki, poza multi i mbankiem, oferuja vc na podobnych warunkach tj:

    A to mBank oferuje ?

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 3. Data: 2006-03-30 06:49:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niska oplata roczna oraz mozliwosc wyplacania w bankomatach na tych samych

    "tak to tylko w Erze"
    nawet w mbanku nie ma tak dobrze aby wypłacać za darmo VC z bankomatów :)

  • 4. Data: 2006-03-30 07:09:54
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    > "tak to tylko w Erze"
    > nawet w mbanku nie ma tak dobrze aby wypłacać za darmo VC z bankomatów :)
    hmmm

    moze przesadzilem z ta oplata roczna bo visa gold kosztuje 250 PLN ale
    wyplata z bankomatu euronetu jest bez prowizji :)

    pzdr

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vgold-debe
    t.html

  • 5. Data: 2006-03-30 07:13:00
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > moze przesadzilem z ta oplata roczna bo visa gold kosztuje 250 PLN ale
    > wyplata z bankomatu euronetu jest bez prowizji :)

    zmieniasz temat z VC na Gold ;]

  • 6. Data: 2006-03-30 07:25:01
    Od: "mierzwoj" <m...@p...onet.pl>

    > zmieniasz temat z VC na Gold ;]

    hehehe przepraszam nie zaznaczylem chodzilo mi o debetowa

    pozdro

  • 7. Data: 2006-03-30 07:31:29
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e0g0sb$dmu$1@news.onet.pl, *mierzwoj* wrote:

    > hehehe przepraszam nie zaznaczylem chodzilo mi o debetowa

    To debetowa czy kredytowa?
    Bo juz nic sie nie zgadza...

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-03-30 07:46:56
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

> [...]
    > niska oplata roczna oraz mozliwosc wyplacania w bankomatach na tych samych

    PekaoSA

  • 9. Data: 2006-03-30 07:47:46
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

> [...]

    > niska oplata roczna oraz mozliwosc wyplacania w bankomatach na tych samych

    Pekao SA, debetowa VC, 40PLN/rok.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2006-03-30 08:20:57
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 30 Mar 2006 08:49:01 +0200, Robert Wicik napisał(a):

    > "tak to tylko w Erze"
    > nawet w mbanku nie ma tak dobrze aby wypłacać za darmo VC z bankomatów :)

    GETIN tak chyba ma, ale MIESIECZNIE liczy sobie bodajze 5 zl za karte

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl