  • 1. Data: 2003-09-05 15:05:01
    Temat: visa electron w Rzymie
    Od: "zzenio" <z...@W...onet.pl>

    Czy visą electron z mBanku można wybierać pieniądze z bankomatu w Rzymie, jakie
    to bankomaty, by nie były za wysokie opłaty? Dziękuję za pomoc. zzenio

  • 2. Data: 2003-09-05 16:49:37
    Temat: Re: visa electron w Rzymie
    Od: "" <m...@W...pl>

    > Czy visą electron z mBanku można wybierać pieniądze z bankomatu w Rzymie,
    jakie
    > to bankomaty, by nie były za wysokie opłaty? Dziękuję za pomoc. zzenio

    1. Oczywiście, że można. :-)
    2. Prowizja mBanku jest taka sama (2%, min. 10 zł), niezależnie od tego w
    jakim rzymskim bankomacie wyjmiesz pieniądze.

    m23m

  • 3. Data: 2003-09-07 10:11:06
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    zzenio <z...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Czy visą electron z mBanku można wybierać pieniądze z bankomatu w Rzymie, jakie
    > to bankomaty, by nie były za wysokie opłaty?
    Problem w tym,że opłaty są wszędzie takie same.Masz może inną kartę(do innego
    konta)?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-09-08 06:59:56
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Czy visą electron z mBanku można wybierać pieniądze z bankomatu w Rzymie,
    jakie
    > to bankomaty, by nie były za wysokie opłaty? Dziękuję za pomoc. zzenio

    W lipcu byłem dwa tygodnie samochodem w Italii. Wybierałem i płaciłem zawsze
    kartą Visa Electron z KB. Nie miałem żadnych kłopotów. Uważaj tylko na stacjach
    benzynowych. Mnie chcieli oszukać co najmniej dwa razy (ściągana z karty kwota
    była za wysoka). Raz nawet juz ją ściągneli. Ale po małej awanturce nadpłatę
    wypłacono w gotówce. Per salto byłem zadowolony.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 5. Data: 2003-09-08 07:12:14
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    > Czy visą electron z mBanku można wybierać pieniądze z bankomatu w Rzymie,
    jakie
    > to bankomaty, by nie były za wysokie opłaty? Dziękuję za pomoc. zzenio

    tu możesz sprawdzić bankomaty
    http://visaatm.infonow.net/bin/findNow?CLIENT_ID=VIS