  • 11. Data: 2010-03-16 21:21:30
    Temat: Re: volksvagen bank oszalał!!!
    Od: "dx" <d...@m...com>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.000009a2.4b9feaa6@newsgate.onet.pl...

    > a co w nim było najlepsiejszego? rozumiem że % fajny
    > pomimo aktywnego korzystania z konta. Cosik jeszcze?

    Tylko tyle i az tyle ;)
    Część kasy lezy na (w sumie niezlej) lokacie a reszta na pluskoncie - a tam
    zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą, itd...
    Bez pieprzenia sie w przelewanie z jednego emax+ na drugi, bez pilnowania,
    bez tracenia czasu na pierdoły.
    Wszystko w jednym miejscu.

    dx

  • 12. Data: 2010-03-17 06:54:02
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "dx" <d...@m...com> napisał w wiadomości
    > Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???
    > To moze jest jakis blad w druku tego swistka co przyszedl, bo na ich
    > stronie przelewy sa dalej za 0zl.
    >
    > Przeciez trzymanie kasy na takim koncie to bezsens.
    > Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.

    Przede wszystkim VW bank wlasnie zlikwidowal jedyny swoj produkt do
    krotkoterminowego trzymania kasy.
    Pewnie za chwile sie z tego wycofaja (tak jak z oplaty za konto) ale
    klientow im sporo ubedzie.
    To nie emeryci w PKO BP, ze mozna ich doic bez obaw ze odejda.

    pozdrawiam, wk

  • 13. Data: 2010-03-17 08:48:19
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientow im sporo ubedzie.
    > To nie emeryci w PKO BP, ze mozna ich doic bez obaw ze odejda.

    Dokładnie tak,ja już dzisiaj wycofuję wszystkie zlecenia i polecenia
    zapłaty,które miałam na Plus Koncie,a 1.04.10r wycofuję resztę pieniędzy z
    naliczonymi za marzec odsetkami,tak aby na koncie nie został ani jeden
    grosik. Konto e-direct w takim przypadku też mnie nie interesuje,ponieważ
    nie będę im dawala pieniędzy za darmo (oprocentowanie 0,01%) aby mogli nimi
    obracać,te czasy się skończyły.

    Pozdr.
    Grażyna

  • 14. Data: 2010-03-17 10:16:26
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Grażyna.Ł pisze:
    > Dokładnie tak,ja już dzisiaj wycofuję wszystkie zlecenia i polecenia
    > zapłaty,które miałam na Plus Koncie

    a dokąd je przenosisz, jeżeli to nie tajemnica (bankowa :) )?

    andy_nek

  • 15. Data: 2010-03-17 10:28:04
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a dokąd je przenosisz, jeżeli to nie tajemnica (bankowa :) )?

    Przenoszę polecenia przelewu do Toyoty, a reszta Eurobank,mam tam konto i
    narazie nie narzekam,chociaż nie jest to już to co było.

    Pozdr.
    Grażyna

  • 16. Data: 2010-03-17 11:58:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-17 07:54, wk wrote:
> [...]
    > klientow im sporo ubedzie.
    > To nie emeryci w PKO BP, ze mozna ich doic bez obaw ze odejda.

    Po przeanalizowaniu TOiP dla fim i indywidualnych (mam pdf-y) mogę
    stwierdzić, że jest to akcja mająca na celu *wyłącznie redukcję
    liczby Plus-Kont indywidualnych*.
    PlusKonta dla firm są praktycznie bez zmian - przelewy darmowe tak,
    jak były.

    Z czego wniosek, że jeśli ktoś chce mieć konto(a) do DG, to powinien
    zalożyć sobie e-direct - dostanie token i kartę płatniczą za darmo i
    nie będzie płacił za to konto, a potem konto(a) Plus do DG; w razie
    potrzeby przelewa z konta DG na e-direct i wypłaca za darmo.

    Natomiast jeśli ktoś już ma taką konfigurację i prywatne Pluskonto,
    to po prostu wypłaca 31 marca wszystko z niego do innego banku.

    Główna strata to brak możliwości trzymania na prywatnym plusie
    środków przenoszonych systematycznie z kont DG (żeby mieć sensowne
    oprocentowanie i nie musieć księgować groszowych odsetek).
    W tym układzie trzeba będzie przelewy na pokrycie wydatków DG robić
    dzień wcześniej z innego banku :-(

    Trzeba będzie popatrzeć na warunki firmowych w Aliorze i TB - może
    tam jest lepiej ?

    witrak()

  • 17. Data: 2010-03-17 15:18:25
    Od: Arek <p...@g...com>

    A czy w Warszawie jest jakis oddzial (slyszalem ze jeden jest), w
    ktorym mozna operacje zamkniecia rachunku wykonac osobiscie?
    Troche sie niepokoje o losy np. tokena na poczcie, a za zgubienie tego
    urzadzonka trzeba slono zaplacic.

  • 18. Data: 2010-03-17 15:51:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 17 Mar, 16:18, Arek <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > ktorym mozna operacje zamkniecia rachunku wykonac osobiscie?
    > Troche sie niepokoje o losy np. tokena na poczcie, a za zgubienie tego

    A kto Ci broni wysłać to poleconym z podaną wartością?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2010-03-17 16:30:07
    Temat: Re: volksvagen bank oszalal!!!
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Arek wrote:
> [...]
    > ktorym mozna operacje zamkniecia rachunku wykonac osobiscie?
    > Troche sie niepokoje o losy np. tokena na poczcie, a za zgubienie tego

    Adres banku masz na kazdym wyciagu.

    --
    Pozdrowienia!
    M.