-
11. Data: 2005-04-17 21:06:12
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:52:59 +0200,
osoba podpisana: taora <t...@g...pl>
napisała:
> Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:slrnd65ir4.hs0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
>
>> Listem poleconym.
>
> a jesli tego nie zrobili, a ja zdecyduje sie zlikwidowac rachunek, to jak
> (dla zasady) mam z nimi wygrac szybsze niz 1 miesieczne wypowiedzenie bez
> pobierania pierwszej oplaty w maju?
Normalnie. Piszesz na wypowiedzeniu, że nie akceptujesz nowej TOiP, nikt
nie bronił Ci się z nią zapoznać.
To o co się pytałeś to trochę inna kwestia. Powiedzmy, że zapomniałem o
tym koncie. Od maja zacznie mi narastać debet (bo mam na nim jakieś
grosze) Bank wysyła jakiś monit. Ale nie ma raaczej możliwości
wykazania, że miałem możliwość sie dowiedzieć.
KJ
--
Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
-- Thomas Jefferson
-
12. Data: 2005-04-17 21:19:39
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: "taora" <t...@g...pl>
Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrnd65ju4.hs0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
> Normalnie. Piszesz na wypowiedzeniu, że nie akceptujesz nowej TOiP, nikt
> nie bronił Ci się z nią zapoznać.
ale wtedy nie obowiazuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia?
-
13. Data: 2005-04-17 21:28:21
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: Tomasz <t...@p...fm>
taora wrote:
> Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:slrnd65ju4.hs0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
>
>
>>Normalnie. Piszesz na wypowiedzeniu, że nie akceptujesz nowej TOiP, nikt
>>nie bronił Ci się z nią zapoznać.
>
>
> ale wtedy nie obowiazuje mnie miesieczny okres wypowiedzenia?
>
Ja sugeruję:
XXXXX XXXXXXXX miasto i data
adres XXXXXX
XXXXXXXXXXXXXX
nr klienta: XXXXX
Volkswagen Bank direct
Al. Jana Pawła II 15
00-828 Warszawa
W związku z informacją otrzymaną w dniu 11.04.2005 dotyczącą zmiany
Tabeli Opłat i Prowizji (z dniem 01.05.2005), pragnę poinformować, iż
zmiana taka nie jest akceptowana przeze mnie.
W zaistniałej sytuacji zmuszony jestem zrezygnować z korzystania z
Państwa usług.
Wnoszę o zamknięcie rachunku nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx z dniem
29.04.2005.
Na podstawie §24.4 do niniejszego pisma załączam: token nr: i kartę:
Karta została przeze mnie zastrzeżona telefonicznie w dniu: 19.04.2005
Po zamknięciu rachunku proszę o przesłanie naliczonych odsetek na
poniższy rachunek:
XXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Równocześnie pragnę zgłosić swój protest dotyczący sposobu
informowania klientów o tak istotnych zmianach.
Klienci o zmianach informowani są wpóźno, gdyż w okresie około dwa
tygodnie przed datą ich wprowadzenia. Co gorsza infolinia udziela
sprzecznych informacji, odnośnie sposobu zamykania rachunku z uwagi na
zmiany TOiP. Tym samym obawiam się, iż działanie to ma charakter celowy
i macie Państwo zamiar pobrać od nas wszystkich opłaty za prowadzenie
rachunku na podstawie §24.1 w połączeniu z §7.3.
W związku z powyższym podejrzeniem pozwalam sobie kopie niniejszego
pisma przekazać odpowiednim instytucjom celem dalszych wyjaśnień.
Z poważaniem,
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
Załączniki:
1. Regulamin
2. Kopia ostatniej strony rachunku
3. Karta Visa Electron
4. Token
Otrzymują:
1. Volkswagen Bank direct .........
2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
Plac Powstańców Warszawy 1; 00-950 Warszawa
3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego
ul. Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa
Tak się zabezpieczysz przed wszystkim.
A najlepiej kopie pism do urzędów wysłać faksem.
-
14. Data: 2005-04-17 21:39:21
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: "Rokefeler" <M...@o...pl>
[ciach]
> Otrzymują:
> 1. Volkswagen Bank direct .........
> 2. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta,
> Plac Powstańców Warszawy 1; 00-950 Warszawa
> 3. Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Bankowego
> ul. Świętokrzyska 11/21
> 00-919 Warszawa
A liczył ktoś koszty zamknięcia konta ?
Potrzebna jest piankowa koperta(na token) i wypadałoby to wysłać listem
wartościowym , co daje w sumie koszt około 6zł.
Echh... coraz bardziej zaczyna brakować mi markurków , w każdym przynajmniej
mozliwe było zamykanie konta od ręki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów
:(
-
15. Data: 2005-04-17 21:41:41
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: "taora" <t...@g...pl>
Użytkownik "Rokefeler" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d3ukve$423$1@korweta.task.gda.pl...
> Potrzebna jest piankowa koperta(na token) i wypadałoby to wysłać listem
> wartościowym , co daje w sumie koszt około 6zł.
dlaczego wartosciowym - ile wart jest ten token? i nie mozna oddac tego w
ich oddziale w wwie?
-
16. Data: 2005-04-17 21:47:21
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: "Rokefeler" <M...@o...pl>
> dlaczego wartosciowym - ile wart jest ten token?
100zł
>i nie mozna oddac tego w
> ich oddziale w wwie?
Można, ale jak ktoś nie jest z Warszawy to chyba taniej wyjdzie wysłanie.
-
17. Data: 2005-04-17 21:49:51
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: "taora" <t...@g...pl>
Użytkownik "Rokefeler" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d3ulee$5eu$1@korweta.task.gda.pl...
> 100zł
kiedys sprzedalam na allegro cos ze srebra. wyslalam kupujacemu i poczta to
zagubila. kazali mi w reklamacji napisac, ile oczekuje zwrotu (a nie ine
bylo warte). napisalam, ze oczekuje 100 zl, a oni mi jeszcze dodali za
znaczek:) wiec sadze, ze wystarczy zwyklym poleconym.
-
18. Data: 2005-04-17 22:01:38
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: Peet <j...@t...pbz>
On 2005-04-17 23:49, taora wrote:
> kiedys sprzedalam na allegro cos ze srebra. wyslalam kupujacemu i poczta to
> zagubila. kazali mi w reklamacji napisac, ile oczekuje zwrotu (a nie ine
> bylo warte). napisalam, ze oczekuje 100 zl, a oni mi jeszcze dodali za
> znaczek:) wiec sadze, ze wystarczy zwyklym poleconym.
opłata za zagubienie poleconego listu ok 150pln.
--
Peet
-
19. Data: 2005-04-18 08:58:37
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: janoush <j...@i...pl>
Kamil Jonca napisał(a):
> Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:46:46 +0200,
> osoba podpisana: Peet <j...@t...pbz>
> napisała:
>
>>On 2005-04-17 22:36, taora wrote:
>>
>>
>>>w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
>>>ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
>>>telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.
>>
>>Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.
>
> Nawet bez logowania ? Interesujące.
> KJ
Mój ojciec nie ma wyciągów, ani nie korzysta w interka (nie ma tokene).
W związku z tym, tylko to co napisałeś wcześniej - list polecony.
Ale póki co, nie dostał...
Janusz
-
20. Data: 2005-04-18 15:05:38
Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
Od: "taora" <t...@g...pl>
Użytkownik "janoush" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:d3vsoj$va0$2@system7.pata.pl...
> Mój ojciec nie ma wyciągów, ani nie korzysta w interka (nie ma tokene).
> W związku z tym, tylko to co napisałeś wcześniej - list polecony.
> Ale póki co, nie dostał...
dzwonilam do vw - ich prawnicy uznali, ze nie trzeba informowac inaczej, jak
na stronie.