  • 1. Data: 2005-03-06 18:52:47
    Temat: vwbankdirect wydruki potwierdzeń
    Od: Mariusz <k...@o...pl.TEZ.WYTNIJ.TO>

    witam,

    czy z konta firmowego vwbankdirect mozna ze strony www robić wydruki
    potwierdzeń pojedynczych przelewów? (w koncie e-direct też nie znalazłem
    takiej opcji - tylko wydruk listy operacji)

    Mariusz

  • 2. Data: 2005-03-06 18:59:35
    Temat: Re: vwbankdirect wydruki potwierdzeń
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 06 Mar 2005 19:52:47 +0100, w <d0fjpt$ftr$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mariusz
    <k...@o...pl.TEZ.WYTNIJ.TO> napisał(-a):

    > czy z konta firmowego vwbankdirect mozna ze strony www robić wydruki
    > potwierdzeń pojedynczych przelewów? (w koncie e-direct też nie znalazłem
    > takiej opcji - tylko wydruk listy operacji)

    Jest i tu i tu.

  • 3. Data: 2005-03-06 19:21:09
    Od: Mariusz <k...@o...pl.TEZ.WYTNIJ.TO>

    Dnia 2005-03-06 19:59 Radoslaw P. napisał(a):

    > Jest i tu i tu.

    a w którym miejscu?
    dzięki z góry
    Mariusz

  • 4. Data: 2005-03-06 19:25:05
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 06 Mar 2005 20:21:09 +0100, w <d0fl7t$e8a$1@atlantis.news.tpi.pl>, Mariusz
    <k...@o...pl.TEZ.WYTNIJ.TO> napisał(-a):

    > a w którym miejscu?

    W Historii.

  • 5. Data: 2005-03-06 19:27:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mariusz wrote:

    > a w którym miejscu?

    W e-direct w historii rachunku przy pozycjach są przyciski drukuj

  • 6. Data: 2005-03-07 09:55:18
    Od: Mariusz <k...@o...pl.TEZ.WYTNIJ.TO>

    Dnia 2005-03-06 20:27 Bogdan B. napisał(a):

    > W e-direct w historii rachunku przy pozycjach są przyciski drukuj

    dzięki za odpowiedzi, nie widziałem bo DRUKUJ pojawia się chyba tylko
    przy przelewach wysłanych a ja takich nie miałem (tylko operacje
    wchodzące), swoją drogą dziwne, że nie mozna wydrukować duplikatu
    operacji przychodzącej (w znanych mi innych bankach taka opcja istnieje),

    pzdr
    Mariusz