  • 1. Data: 2004-03-09 13:51:22
    Temat: [vwdb] zaświadczenie z zakładu pracy
    Od: ciekaw003 <c...@o...pl>

    Czy ktoś mi może wytłumaczyć, po jaką ... bankowi potrzebne jest
    to zaświadczenie przy otwieraniu konta ? Rozumiem przy kredycie
    ale przy zakładanku konta ?!?!

    c.

  • 2. Data: 2004-03-09 15:42:22
    Temat: Re: [vwdb] zaświadczenie z zakładu pracy
    Od: Spider <s...@f...pl>

    ciekaw003 wrote:
    > Czy ktoś mi może wytłumaczyć, po jaką ... bankowi potrzebne jest
    > to zaświadczenie przy otwieraniu konta ? Rozumiem przy kredycie
    > ale przy zakładanku konta ?!?!

    ode mnie nie chcieli
    spid

  • 3. Data: 2004-03-09 21:37:34
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > ode mnie nie chcieli
    > spid

    ja tez nie musialem takiego przedstawiac

  • 4. Data: 2004-03-10 00:40:21
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    ciekaw003 napisał:
    > Czy ktoś mi może wytłumaczyć, po jaką ... bankowi potrzebne jest
    > to zaświadczenie przy otwieraniu konta ? Rozumiem przy kredycie
    > ale przy zakładanku konta ?!?!

    Cóż, jeżeli otwierasz rachunek w którego regulaminie jest napisane, że
    co miesiąć muszą być zadeklarowane minimalne wpływy (np. 500 zł) i kiedy
    te wpływy muszą pochodzić z udokumentowanych źródeł no to bank życzy
    sobie zaświadczenia o zarobkach z pracy lub zaświadczenie z ZUS-u o
    emeryturze / rencie, które to środki będą wpływały co miesiąc na rachunek.

    K.

  • 5. Data: 2004-03-10 08:30:08
    Od: ciekaw003 <c...@o...pl>

    Bob wrote:

    > ja tez nie musialem takiego przedstawiac

    Czyli jak generowaliście swoje formularze do wypełnienia (pdf)
    to wygenerowało się Wam to zaświadczenie ale nie przedłożyliście
    go kurierowi/na poczcie ?

    c.

  • 6. Data: 2004-03-11 19:59:35
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    ciekaw003:

    hehe, ale jednak jest bank, który tego wymaga: Spółdzielczy Bank Ludowy w
    Poznaniu
    dziś diabeł mnie podkusił, żeby tam wejść i zapytać o założenie ROR.
    zaświadczanie o zatrudnieniu _na_stałe_ jest niezbędne przy zakładaniu
    konta w tym banku.

    po takim czymś stwierdzam, ze jednak nie doceniamy "hamburger-banków"

    pozdrawiam
    zbyszko janke