  • 11. Data: 2009-02-06 14:09:05
    Temat: Re: Jasnowidz Jackowski o kryzysie
    Od: x <l...@p...fm>

    Dieter napisał(a):
    > Tzn. po ilu latach rozwoju ludzkosci? 100? 200? 1000 lat? Porownaj to do
    > milionow lat. Otworz umysl, bo siedzisz nadal w studni i wydaje Ci sie, ze
    > Pecet na biurku i samoloty to max tego, co rozwoj moze osiagnac. Era
    > duchowosci nadchodzi.
    >
    > D.

    No wiesz wyobraznie i fantazje mozna rozpuscic do niebotycznych
    rozmiarow....wszechswiaty rownolegle, podroze w czasie, operowanie
    energiami czarnych dziur itp. Natomiast zeby byc skutecznym musisz
    przystosowac sie do praw natury poznanych metodami naukowymi i tyle.

  • 12. Data: 2009-02-06 14:10:37
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Kapitalizm jak widać dogorewa, a czym to się
    > musi skończyć to nie trzeba jasnowidza aby przewidzieć. Pomyśleć, że tak
    > blisko było aby ten świat ocalić.

    A gdzie Ty ostatnio ten kapitalizm widziales ?

    --
    in

  • 13. Data: 2009-02-06 14:35:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > A gdzie Ty ostatnio ten kapitalizm widziales ?

    U Marksa.:-)

    Teraz wielu jego zwolennikow moze uznac, ze realizowane sa niektore tezy
    zawarte w jego Manifescie Komunistycznym z 1848 r. Chociaz dotyczyl on tylko
    Anglii, ktora byla najwyzej rozwinieta w tym okresie.

    Leszek

  • 14. Data: 2009-02-06 15:22:09
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    Jeśli prorok (jasnowidz itp.) pomyli się choćby w najmniejszej rzeczy, nie
    jest prorokiem lecz od złego pochodzi.

  • 15. Data: 2009-02-06 16:36:27
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On 6 Lut, 13:43, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Nieprawda, że żaden analityk nie przewidział. Np. w biuletynie GEAB (patrz
    > wątek niżej) pisali o kryzysie światowym już w roku 2006. Teraz pokusili się
    > o prognozę do końca świata i o jeden rok dłużej :)
    >
    > --

    Zapominasz, że wielu ekonomistów mówiło o kryzysie związanych z
    kredytami od lat '70.

  • 16. Data: 2009-02-06 20:22:34
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Łukasz" <n...@d...com> napisał w wiadomości
    > Jeśli prorok (jasnowidz itp.) pomyli się choćby w najmniejszej rzeczy, nie
    > jest prorokiem lecz od złego pochodzi.

    ryzykujesz

  • 17. Data: 2009-02-06 21:05:20
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "x" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Sławek napisał(a):

    > no..... nastepny co zna przyszlosc, ktora sie jeszcze nie wydarzyla.
    > Jak po tylu latach rozwoju ludzkosci mozna jeszcze wierzyc w
    > jasnowidzenie?

    Tez nie wiem, zdziwilem sie kiedys czytajac ile ludzi chodzi do wrozek aby
    dowiedziec sie co bedzie z gieldą. Cwaniacy zarabiają teraz na naiwniakach
    krocie. W USA to wręcz wypada radzic się u duchowych guru, najlepiej w
    Indiach. Zresztą co tu gadac, od 2000 lat biznes "usługi duchowe" kręci się
    i to chyba najlepiej i najpewniej ze wszystkich.
    Ludzie to dziwny gatunek, z jednej strony inteligencja najwyzsza ze
    wszystkich zwierząt, a z drugiej skrajna wiara w zabobony i kult bredni.
    Przedziwne odseparowanie inteligencji od mądrości.
    W ciągu dekady mamy zaplanowane dwa "konce swiata" + III wojnę swiatową.
    Resztę można sobie dopowiedzieć...

    PS. Jak coś, to chętnie kupię nieruchomosci za 1% ceny dzien przed koncem
    swiata, a ponieważ jestem miły, więc z prawem do zamieszkania az do
    ostatecznego terminu, czyli o dzień dłużej. Są chętni? :)

    V.

  • 18. Data: 2009-02-06 21:24:30
    Temat: w 2009 spadnie deszcz - kupcie parasol
    Od: "zbulwersowany ciemnowidz" <t...@g...pl>

    gość jakieś ma psychiczne problemy, bo się strasznie pluje, że ktośtam się go
    ośmielił skrytykować - jakby sie za boga uwazal

    wcale mnie nie dziwi że to kretyńskie społeczeństwo ciemniaków gardzące
    nauką, matematyką, fizyką, naukowcami, inżynierami wierzy w te pierdy

    robić się nie chce pasożytowi cholernemu przy tokarce, to sobie wymyślił, że
    będzie jasnowidzem, a przy okazji paru cwaniaczków zarabia przy nim kasę

    takie sranie "bedzie wojna" to żadna przepowiednia, statystycznie wojna jest
    co roku gdzieś mniejsza, bądź większa, cwaniak p....lony uzywa ogólnikowych
    sformułowań, żeby potem dowolna wojne mogl podciagnac pod sowje teorie

    "bedzie w lipcu, ale ja nie mowie ze bedzie w lipcu... moze bedzie wczesniej"

    kurwa, co za debilem trzeba być, żeby takie kity łykać

    na 2008 tez przepowiadal wojne i gówno, to moze w 2009? a moze w 2010?
    ale kupcie ksiazke z zyciorysem jasnowidza koniecznie jeszcze przed wojna...

    jak jest taki dobry to niech skończy pierdolić, tylko obstawia spadki i
    wzrosty na forexie - przy jego 80% skutecznosci przeskoczy Buffeta w 3
    tygodnie, hehehehe

  • 19. Data: 2009-02-06 21:31:35
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > ryzykujesz
    Kto JHWH ma za jedynego Boga ten nic nie ryzykuje, bowiem kto przeciw mnie
    to i przeciw Niemu.

  • 20. Data: 2009-02-06 21:35:39
    Temat: Re: w 2009 spadnie deszcz - kupcie parasol
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zbulwersowany ciemnowidz" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gmi9qd$avj$1@inews.gazeta.pl...

    > jak jest taki dobry to niech skończy pierdolić, tylko obstawia spadki i
    > wzrosty na forexie - przy jego 80% skutecznosci przeskoczy Buffeta w 3
    > tygodnie, hehehehe

    Daj mu szansę : niech na początek trzy razy z rzędu trafi 3 w totka :)

    --
    marfi