  • 11. Data: 2012-08-09 18:07:16
    Temat: Re: w Getin banku strcisz sybciej ni? w Amber banku....
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 23:22:15 +0200, RobertS napisał(a):

    > państwa? za to że ludzie są pazerni?

    A co ma pazerność do tego?
    Czy powierzenie swoich pieniędzy bankowi jest objawem pazerności?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2012-08-09 18:14:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A co ma pazerność do tego?
    > Czy powierzenie swoich pieniędzy bankowi jest objawem pazerności?

    od kiedy amber gold jest/był bankiem?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2012-08-09 18:15:08
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 23:55:52 +0200, marfi napisał(a):

    > Rolą państwa nie jest ochrona analfabetów za pieniadze podatników czyli
    > również moje.

    Nie nazywaj analfabetami ludzi, którzy wpadli w pułapkę starannie
    przygotowaną przez sztab wysokoopłacanych prawników, bo sam możesz
    znaleźć się w ich sytuacji prędzej niż sobie to wyobrażasz.
    A poza tym, ci oszukani też płacili na utrzymanie Państwa, bo im
    obiecywano, że to właśnie Państwo będzie ich chroniło przed bandytami
    oraz oszustami.

  • 14. Data: 2012-08-09 18:41:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > A poza tym, ci oszukani też płacili na utrzymanie Państwa, bo im
    > obiecywano, że to właśnie Państwo będzie ich chroniło przed bandytami

    Napisz jako sobie wyobrażasz udział finansowy Państwa w tego typu umowach.

    --
    marfi

  • 15. Data: 2012-08-09 18:55:11
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 18:14:04 +0200, RobertS napisał(a):

    > od kiedy amber gold jest/był bankiem?

    Ale przecież ten wątek nie jest o AG, tylko o Getin!

  • 16. Data: 2012-08-09 18:58:24
    Od: b...@o...pl

    Dlaczego po czterech wyrokach za przekręty finansowe możliwe jest otwarcie kolejnego
    biznesu w tym obszarze?
    Jak można po pierwszym prawomocnym orzeczeniu sądowym mieć 3 kolejne wyroki W
    ZAWIESZENIU za to samo przestępstwo? (za każdym razem było to nakłonienie klientów do
    niekorzystnego rozporządzenia swoim mieniem).
    Parafrazując klasyka: tak można tylko w "dzikim kraju"

  • 17. Data: 2012-08-09 19:01:21
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 9 Aug 2012 18:41:36 +0200, marfi napisał(a):

    > Napisz jako sobie wyobrażasz udział finansowy Państwa w tego typu umowach.

    Operatorzy komórkowi robili jeszcze bardziej bezczelne przekręty, a
    powołanie UKE oraz kilkakrotne interwencje UOKiK ten proceder przerwały.
    Analogicznie należałoby zadziałać z bankami.

  • 18. Data: 2012-08-09 19:07:35
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 18:07, Chris94 pisze:

    > A co ma pazerność do tego?
    > Czy powierzenie swoich pieniędzy bankowi jest objawem pazerności?

    To (Getin i inne "struktury") nie było "powierzanie pieniędzy bankowi",
    ale kupowanie usługi zarządzania pieniędzmi. Daj mi trochę kasy, chętnie
    nią pozarządzam za wynagrodzeniem.
    Niestety - nie wolno mi. To już powinien być dzwonek alarmowy. Na
    dymanie trzeba mieć licencję.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 19. Data: 2012-08-09 19:32:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Umów wszelakich unikaj ale chociaż temat wątku przeczytaj ze zrozumieniem :)

    --
    marfi

  • 20. Data: 2012-08-09 20:28:44
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2012-08-09 19:01, Chris94 pisze:

    > Operatorzy komórkowi robili jeszcze bardziej bezczelne przekręty, a
    > powołanie UKE oraz kilkakrotne interwencje UOKiK ten proceder przerwały.
    > Analogicznie należałoby zadziałać z bankami.

    Dokładnie to miałem na myśli, ja też mogę napisać umowę, która wystrzeli
    w kosmos każdego, a do jej interpretowania będzie potrzebny szybki
    komputer, to bez sensu, jeśli się odpowiednio zagnieżdża zapisy, nie ma
    bata na przeczytanie i zrozumienie. Potrzebna by była dokładna analiza a
    to nie zawsze jest możliwe. W przypadku niektórych produktów finansowych
    banki przedstawiają umowy i regulaminy do podpisu, bywa, że nie ma
    tygodnia na zastanowienie (np. kredyt hipoteczny) Dlatego bywa, że bank
    wykorzystuje takie sytuacje. To wcale nie jest wydumany problem, jak
    widać. Moim zdaniem umowa do produktu finansowego nie może zakładać
    możliwości utraty kapitału w sposób inny niż poprzez opisane ryzyko
    finansowe. Jeśli banki nie zrozumieją, że to w ich interesie, to za
    kilka lat nikt nie będzie tak inwestował, proste. Branża straci
    wiarygodność i ludzie sami zaczną inwestować pieniądze (w garaże, inne
    nieruchomości, waluty). Moim zdaniem jest możliwość i potrzeba
    wprowadzenia klauzul zakazanych i kontrolowania regulaminów. Tak
    wyobrażam sobie rolę państwa. Jak pisałem pomysł świetnie się sprawdził
    w przypadku telekomów.

    pozdrawiam
    m.