  • 1. Data: 2010-01-14 21:57:52
    Temat: w co gracie ?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Mnie zainteresowały wykresy CEZ i RFK. Opinie mile widziane.

    Z.

    --
    Be green. Join UFO.

  • 2. Data: 2010-01-15 09:09:16
    Temat: Re: w co gracie ?
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Rafako mam i widzę w nim spory potencjał, kupiłem też wczoraj ERG, PGF i ICI
    A tu kilka wykresów (komentarz z wczorajszego poranka)
    http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=1051

    DJ

  • 3. Data: 2010-01-15 09:48:25
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 14-01-2010 o 22:57:52 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > Mnie zainteresowały wykresy CEZ i RFK. Opinie mile widziane.

    obserwuję CEZ. być może kupię jak się zadomowi powyżej 144 PLN ...

    poza tym chyba warto przyjrzeć się paru spółkom z newconnect.
    obroty na tym rynku rosną i zaraz bić będą historyczne maksima.

    Pzdr
    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-01-15 10:13:35
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Z newconnect tylko ICI*

    *prosze wybaczyc to nieumiejetne naganianie, ale lepiej naganiac nie
    potrafie ;-)

    DJ

  • 5. Data: 2010-01-15 13:09:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jak zaczynają dynamicznie rosnąć śmieciowe spółki z New Connect to wniosek
    może być tylko jeden: zapowiadana od dawna silna korekta na rynkach akcji
    rozpocznie się w najbliższym czasie.

  • 6. Data: 2010-01-15 18:31:41
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-01-2010 o 10:09:16 DJ(Dominik) <d...@s...pl>
    napisał(a):

    > Rafako mam i widze w nim spory potencja?, kupi?em te? wczoraj ERG, PGF i
    > ICI
    > A tu kilka wykresów (komentarz z wczorajszego poranka)
    > http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=1051

    lubie CIe czytać :)
    o LTX nie chciałem wspominac, bo dośc podejrzliwy jestem wzgledem pana M.
    RFK take profit masz dośc wysoki.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2010-01-15 21:24:50
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > Mnie zainteresowały wykresy CEZ i RFK. Opinie mile widziane.

    Ja kupiłem INSTALKRK parę tygodni temu opierając się na bardzo małym ATR i
    nie pomyliłem się - ładny strzał w górę i jeszcze rekomendacja z BOSSy. Mam
    też Helio i eksperymentuję z Fasing, choć sytuacja techniczna tego
    ostatniego wygląda słabo - ale mam przeczucie. :)

  • 8. Data: 2010-01-16 17:35:56
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 15-01-2010 o 14:09:59 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Jak zaczynają dynamicznie rosnąć śmieciowe spółki z New Connect to
    > wniosek
    > może być tylko jeden: zapowiadana od dawna silna korekta na rynkach akcji
    > rozpocznie się w najbliższym czasie.

    no właśnie śmieci nie zaczęły jeszcze rosnąć...
    czy to znaczy przed nami jeszcze spory kawałek hossy na NC?

    pzdr,
    --
    Marek

  • 9. Data: 2010-01-16 22:28:24
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-01-2010 o 22:24:50 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ja kupiłem INSTALKRK parę tygodni temu opierając się na bardzo małym ATR

    to ciekawe. Swoją droga mam spółke o znikomym ATR i stałym trendzie jak
    lokata :) i nic.
    No Helio coś skoczyło.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2010-01-17 16:34:17
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > to ciekawe. Swoją droga mam spółke o znikomym ATR i stałym trendzie jak
    > lokata :) i nic.

    Ha, ale ty masz trend. To był zupełnie płaski ruch po jakichś tam wahaniach
    w przeszłości. Dzień w dzień dokładnie ta sama cena. Oczywiście
    długoterminowy trend lekko wzrostowy. IMHO takie coś zwiastuje duży ruch,
    chociaż nie wiadomo w którą stronę. Dlatego kupuję takie spółki stawiając
    bliskiego stopa.