  • 11. Data: 2004-06-13 11:52:28
    Temat: Re: w co zainwestowac 70000zl
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    TEN NUMER NIE PRZEJDZIE, ZABIORA MI KWATERUNKOWE W KTORYM TERAZ MIESZKAM:(

    --

    m...@w...pl

  • 12. Data: 2004-06-13 12:15:55
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    > TEN NUMER NIE PRZEJDZIE, ZABIORA MI KWATERUNKOWE W KTORYM TERAZ
    > MIESZKAM:(

    to kup na zone * kochanke, kolege, ojca , matke ,brata ,siostre ;-D

    *-wlasciwe podkreslic

  • 13. Data: 2004-06-13 15:54:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    a jak sie wytlumaczy ojciec lub matka przed US skad ma 100000zl?
    m...@w...pl

    Użytkownik "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:cahgj6$b6t$1@korweta.task.gda.pl...

  • 14. Data: 2004-06-13 16:03:56
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    Jacek23 wrote:
    > a jak sie wytlumaczy ojciec lub matka przed US skad ma 100000zl?
    > m...@w...pl

    ...zbieral przez cale zycie ? ;-)

    pozdr.
    Krzysiek

  • 15. Data: 2004-06-13 17:23:17
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: cahthd$21m$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Jacek23 z adresu <j...@p...pl> napisał(a):

    > a jak sie wytlumaczy ojciec lub matka przed US skad ma 100000zl?

    Jak to jak? Albo zbieranie i sprzedaż runa leśnego, albo świadczenie usług
    seksualnych. Obie rzeczy nie są objęte podatkiem. ;)

    PS. Odpisuj, proszę, POD cytowanym tekstem.

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl

  • 16. Data: 2004-06-13 20:05:10
    Od: "sońka" <t...@b...pl>

    Pomyśl o funduszach inwestycyjnych. W tak długim okresie czasu inwestycja
    zupełnie bezpieczna i gwarantująca wysoka stopę zwrotu. Jeśli jest Pan
    zainrteresowany szczegółami i ew. pomocą - proszę na priva.

  • 17. Data: 2004-10-20 12:35:24
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jacek23 <j...@p...pl> zapodał(a):
    >
    > Dołożyć jeszcze trochę (w sumie zależy, gdzie mieszkasz- jak
    > w mieście ze sporą (sporymi) uczelniami - to super), kupić
    > kawalerkę, wyremontować i wynająć.
    >
    > ps. dołożyć jeszcze by trzeba było z 30tys...
    Jaki tu interes widzisz ?
    Mieszkanie za 100 tys. Wynajem miesięcznie za ok. 700 zł. Z tego trzeba
    odprowadzić podatek.
    Zapłacić za pośrednictwo wynajmie. Ubezpieczyć mieszkanie. Od czasu do czasu
    coś naprawić.
    Gdzie tu zyski.
    Ewentualny wzrost wartości mieszkania nie jest wcale taki pewny i obarczony
    sporym ryzykiem. Inwestycja jest mało elastyczna, sprzedaż mieszkania przed
    5 rokiem używania wymusza reinwestycję środków itp.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 18. Data: 2004-10-20 15:12:12
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > news:cagplk$dm3$1@nemesis.<a href="http://www.ntsearch.com/search.php?
    q=news&v=55">news</a>.tpi.pl...

    > zeby
    Chłopie tylko Akcje PKO BP bierz póki pewny zysk teraz a za 10 lat możesz
    zyskać nawet 100% inwestycji.

  • 19. Data: 2004-10-20 15:12:20
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

  • 20. Data: 2004-10-20 15:12:23