  • 1. Data: 2003-08-01 08:26:05
    Temat: % w dol w mBanku od dzis...
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    Od 1 sierpnia 2003r. zostało obniżone oprocentowanie dla kredytów i
    pożyczek złotówkowych udzielanych w ramach mPlanu.
    dla kredytów hipotecznych wynosi 5,95 %-9,50 %
    dla pożyczek hipotecznych wynosi 9,00 %-11,00 %

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-08-04 14:21:28
    Temat: Re: % w dol w mBanku od dzis...
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > pożyczek złotówkowych udzielanych w ramach mPlanu.
    > dla kredytów hipotecznych wynosi 5,95 %-9,50 %
    > dla pożyczek hipotecznych wynosi 9,00 %-11,00 %

    Tylko praktycznie nikt nie dostaje 5,95% - przypominam "zmagania" z
    kalkulatorem kredytowym; ostatnio standard to 7,5% z ogonem. Jak jest teraz nie
    chcę mi się sprawdzać. Może jakiś fan mPlanów to zrobi i poda na grupę.
    Pozdrowienia Tensor1.

    PS Taki dobry bank jeżeli chodzi o RORy a tak oszukuje klientów w reklamie o
    kredytach hipotecznych. CHoć formalnie nie jest to oszustwo: wszystkie
    oprocentowania oferowane klientom mieszczą się przecież w przedziale 5,95-9,50.

    ***********************************
    Przykład podobnej fikcyjnej reklamy:
    Oprocentowanie dla wybranego pracownika Banku - 5.00%
    Oferowane oprocentowanie dla klientów o wkładzie własnym od 70% - 7,50%
    Oferowane oprocentowanie dla klientów o wkładzie własnym poniżej 70% - 9,50%

    REKLAMA: Nasze oprocentowanie mieści się w granicach 5,00%-9,50%

    Panowie i Panie z mbanku. Jeżeli czytacie tą grupę (a wierzę że tak) to
    przeanalizujcie sobie to co napisałem powyżej i nie szargajcie dobrego imienia
    SWOJEGO BANKU; na krótko to może WAM się opłaca taka reklama, ale na dłużej to
    na pewno NIE. Życzliwy Wam Tensor1.