  • 1. Data: 2004-08-28 10:54:42
    Temat: w jaki najtanszy sposob przelac pieniadze do Niemiec?
    Od: "Lukasz" <k...@b...pl>

    Witam,

    Jestem jak dotad wiernym klientem Inteligo. Niestety zarowno w tym banku jak
    i w Mbanku nie ma mozliwosci dokonywania przelewow pienieznych do Niemiec.
    Wiecie moze w jaki sposob, oczywscie najtaniej moge przelewac reguralnie
    pieniadze z Polski do Niemiec? Gdzie zalozyc konto, jaki jest poziom
    prowzji, a moze skorzystac z uslugi Poczty Polskiej? :)

    Pozdrawiam,

    Lukasz

  • 2. Data: 2004-08-28 19:57:45
    Od: <d...@p...tp.pl>

    www.db-24.pl

  • 3. Data: 2004-08-28 22:49:30
    Od: "Mar" <s...@m...lh.pl>

> [...]
    > pieniadze z Polski do Niemiec? Gdzie zalozyc konto, jaki jest poziom
    > prowzji, a moze skorzystac z uslugi Poczty Polskiej? :)

    w kopercie ;D

  • 4. Data: 2004-08-29 07:35:14
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Mar" <s...@m...lh.pl> napisał w wiadomości

    > w kopercie ;D

    Genialna rada. Zapominasz tylko dodac ze jest dosc duze
    ryzyko ze do adresata dotrze koperta bez zawartosci lub
    w ogole nie dotrze.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 5. Data: 2004-08-29 07:57:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 29 Aug 2004 09:35:14 +0200, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    >Genialna rada. Zapominasz tylko dodac ze jest dosc duze
    >ryzyko ze do adresata dotrze koperta bez zawartosci lub
    >w ogole nie dotrze.

    No, to będzie opóźnienie. Tylko - bo przecież poczta zwróci Ci kasę.
    List wartościowy kosztuje np. 17,70 za 500 zł.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-08-29 09:14:55
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:r033j05l4fbr23ei4vafk4a1holhselr45@4ax.com

    > No, to będzie opóźnienie. Tylko - bo przecież poczta zwróci Ci
    > kasę. List wartościowy kosztuje np. 17,70 za 500 zł.

    Zwroci, zwroci, ale .. ZTCP regulamin poczty, tylko wtedy jesli
    zaginiecie nastapi na terenie PL, a wiec jesli zaginie dalej to
    poczta ma to w nosie.

  • 7. Data: 2004-08-29 18:27:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 29 Aug 2004 11:14:55 +0200, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    >Zwroci, zwroci, ale .. ZTCP regulamin poczty, tylko wtedy jesli
    >zaginiecie nastapi na terenie PL, a wiec jesli zaginie dalej to
    >poczta ma to w nosie.

    serio? To się do UOKiK nadaje...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-08-30 20:49:14
    Od: "Lukasz" <k...@b...pl>

    Użytkownik <d...@p...tp.pl> napisał w wiadomości
    > www.db-24.pl

    Tak. Prowizja 30zl minimum lub 2% od sumy + 6zl oplat miesiecznych za konto.
    Czy znacie cos bardziej tanszego i niezawodnego?

    Pozdrawiam,

    Lukasz

  • 9. Data: 2004-09-12 12:55:19
    Od: "jarix" <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Ciekawe jak to stwirdzić gdzie ten list wartosciowy zaginą i czy to ma sens
    taka usługa.