  • 1. Data: 2004-08-09 18:41:32
    Temat: w jakim banku konto
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    obecnie posiadam konto w mBanku ale chce otworzyc konto w jakims banku
    "marmurowym" co polecacie ?

  • 2. Data: 2004-08-09 18:47:19
    Temat: Re: w jakim banku konto
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jakub Piaseczny <k...@p...fm> wrote:
    > obecnie posiadam konto w mBanku ale chce otworzyc konto w jakims banku
    > "marmurowym" co polecacie ?

    zalezy komu i do czego?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-09 18:55:06
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > obecnie posiadam konto w mBanku ale chce otworzyc konto w jakims banku
    > "marmurowym" co polecacie ?

    CitiGold podobno jest niezle...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-08-09 19:06:24
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości >
    > zalezy komu i do czego?

    do wplacenia gotowki i przelewanie jej do mBanku najlepiej z obsluga przez
    internet i niedrogie w prowadzeniu i zeby karta byla maestro/mastercard
    trzymakl bym tam maly zapas gotowki na wypadek przerw serwisowych w mbanku

  • 5. Data: 2004-08-09 19:07:10
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Mithos" napisał w wiadomości

    > CitiGold podobno jest niezle...

    na gold konto to raczej mnie niestac :(
    przynajmniej narazie :)

  • 6. Data: 2004-08-09 19:10:24
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    >zalezy komu i do czego?

    > CitiGold podobno jest niezle...

    Ale daliście odpowiedzi, chłopak chce się dowiedzieć a wy tak strzelacie z
    bicza.

    Ja polecam BZWBK i Kredyt Bank mogą być inne, BZWBK ma coraz więcej
    placówek. Ale najlepiej jak zobaczysz wszystkie banki u nas i porównasz
    opłaty i wtedy zdecydujesz sam, w zasadzie wszystkie banki to to samo,
    wybierz taki bank który masz obok siebie.

  • 7. Data: 2004-08-09 19:16:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004 21:06:24 +0200, "Jakub Piaseczny"
    <k...@p...fm> wrote:

    >do wplacenia gotowki i przelewanie jej do mBanku najlepiej z obsluga przez
    >internet i niedrogie w prowadzeniu

    Lukas

    >i zeby karta byla maestro/mastercard

    z tym gorzej, bo MC tylko kredytowa chyba, a do rachunku VE dają.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-08-09 19:25:35
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Seba_Fan" napisał w wiadomości >
> [...]
    > opłaty i wtedy zdecydujesz sam, w zasadzie wszystkie banki to to samo,
    > wybierz taki bank który masz obok siebie.

    w BZWBK bylem nawet dzis dopoludnia mam do niego jakies 400m taki maly
    oddzialik 2 okienka kasowe i 2 stanowiska do obslugi klienta bardzo ale to
    bardzo mile i ladne panie i chyba sie zdecyduje na konto student bo jest bez
    oplat przynajmniej przez rok bo zostal mi ostatni rok a wrazie jak nie
    bedzie mi odpowiadac to za rok zamkne rachunek. a czy orietuje sie ktos jak
    dlugo idzie tzw tani przelew do mBanku?

  • 9. Data: 2004-08-09 19:27:17
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał >
    > Lukas

    > z tym gorzej, bo MC tylko kredytowa chyba, a do rachunku VE dają.

    a jakie warunki trzeba spelniac aby dostak kredytowke?

  • 10. Data: 2004-08-09 19:37:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jakub Piaseczny <k...@p...fm> wrote:
    > a czy orietuje sie ktos jak dlugo idzie tzw tani przelew do mBanku?

    3 dni
    to lepiej zaloz w Millennium

    http://www.PRnews.pl