  • 11. Data: 2004-08-09 19:45:35
    Temat: Re: w jakim banku konto
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > do wplacenia gotowki i przelewanie jej do mBanku najlepiej z obsluga przez
    > internet i niedrogie w prowadzeniu i zeby karta byla maestro/mastercard
    > trzymakl bym tam maly zapas gotowki na wypadek przerw serwisowych w mbanku

    inteligo (bo wplacisz/wyplacisz w agencji,oddziale pko bp bez prowizji,)

  • 12. Data: 2004-08-09 20:01:46
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Jakub Piaseczny wrote:
> [...]
    > trzymakl bym tam maly zapas gotowki na wypadek przerw serwisowych w mbanku

    Mozesz zainteresowac sie multibankiem. Dla studentow prowadzenie kosztuje 1
    zl miesiecznie, tyle samo karta. Nie trzeba deklarowac miesiecznych wplat.
    Przelewy sa bezplatne, wlasciwie to marmurowy mbank... prawie.

    --

    Pozdrawiam
    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 13. Data: 2004-08-10 07:02:08
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Snoopy" napisał w wiadomości

> [...]
    > zl miesiecznie, tyle samo karta. Nie trzeba deklarowac miesiecznych wplat.
    > Przelewy sa bezplatne, wlasciwie to marmurowy mbank... prawie.

    no tak tylko szkoda, ze w mojej miejscowosci niema oddzialu :(

  • 14. Data: 2004-08-10 07:29:58
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > no tak tylko szkoda, ze w mojej miejscowosci niema oddzialu :(

    To napisz jakie banki są ci "po drodze" w twojej miejscowości
    Dostaniesz opinie (krytyki) o nich

  • 15. Data: 2004-08-10 08:13:31
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "SP9LWH" napisał

    > To napisz jakie banki są ci "po drodze" w twojej miejscowości
    > Dostaniesz opinie (krytyki) o nich

    -PKO SA
    -PEKAO
    -BZWBK
    -ING
    -CITI
    -BPH
    -MILENIUM

  • 16. Data: 2004-08-10 14:24:08
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    Wubierz ING - otwierajac konto do 16 sierpnia mozesz je przetestowac przez 3
    miesiace. Jestes w tym okresie zwolniony z oplaty za jego prowadzenie.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-08-10 20:07:59
    Od: Gosciu <m...@a...gazeta.pl>

    Jakub Piaseczny napisal(a):

    > w BZWBK bylem nawet dzis dopoludnia mam do niego jakies 400m taki maly
    > oddzialik 2 okienka kasowe i 2 stanowiska do obslugi klienta bardzo ale to
    > bardzo mile i ladne panie i chyba sie zdecyduje na konto student bo jest
    > bez oplat przynajmniej przez rok bo zostal mi ostatni rok a wrazie jak nie
    > bedzie mi odpowiadac to za rok zamkne rachunek.

    Z tymi studentami to jest tak ze nikt tego nie sprawdza, przynajmniej w KB a
    warunki preferencyjne, w porownaniu do innych w tym samym banku.

    --
    ^ Pozdrawiam Gosciu

  • 18. Data: 2004-08-11 07:57:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > -PKO BP SA
    > -ING BSK

    Ja bym wybrał jeden z tych dwóch

  • 19. Data: 2004-08-11 14:54:55
    Od: "Robert" <rob111(no spam)@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał >

    > a jakie warunki trzeba spelniac aby dostak kredytowke?

    na pewno nie korzystaj z dziada o nazwie PeKaO SA.
    dobrze radzę.
    Ja mam w Citibank ale nie wiem czy ten by ci odpowiadał
    pozdrawiam
    Robert

  • 20. Data: 2004-08-12 22:01:38
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>