  • 21. Data: 2007-10-15 05:50:26
    Temat: Re: w jakim banku konto osobiste - jakie i gdzie.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Paź, 23:38, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > 14,8% w skali roku, ale od kwoty wykorzystanej i tylko za czas korzystania,
    >
    > a uruchomilem sobie dopiero po namowach do kredytu ze strony infolinii z
    > Citi z ich 8%...
    > jak sie dokladnie policzy, to 8% Citi (ze splata w ratach juz po 1 miesiacu)
    > wychodzi taniej niz w lukasie 14,8%
    >
    > dzieki Citi uruchomilem debet w Lukasie :) przynajmniej czasami sobie pogram
    > na gpw na kredyt :)

    Mi chodzi o coroczny koszt uruchomienia linii debetowej - co najmniej
    60 zl. W mBank zaczyna sie od 25 zl.
    kosztow uruchomienia w Citi nie sprawdzalem.

    Zeby nie bylo, ze wybrzydzam, to sam teraz jestem na znacznie
    kosztowniejszym w utrzymaniu koncie zawierajacym linie debetowa, ale
    wlasnie analizujac na przyszlosc alternatywne oferty, zwracam uwage na
    takie detale.

  • 22. Data: 2007-10-16 23:51:41
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    monika wrote on 2007-10-14 18:44:
    > moje wymagania:
    > - jak najnizsze oplaty za prowadzenie konta
    > - uslugi bankowosi elektronicznej darmowe
    > - zlecenia stałe do roznych bankow darmowe
    > - mozliwosc wydania kilku kart do jednego rachunku
    > -karta debetowe za darmo
    > -karty kredytowe z dosc niska oplata lub wcale
    > - byloby dobrze, gdyby w ramavh posiadanego konta proponowane bylo jakies
    > ubezpieczneie /podobno ma cos takiego pekao sa/
    >
    > co mozecie poradzic?
    Ciężko dobrać idealny bank do wszystkiego. Rozważ Lukas (e-konto pro) -
    darmowe prowadzenie przy regularnych wpływach i średnim miesięcznym
    osadzie > 5k PLN, darmowe zlecenia stałe i przelewy. Karta debetowa
    płatna po roku (10 PLN chyba), ale przy zakupach nią na więcej niż 300
    PLN miesięcznie dają bonus co miesiąc 1 PLN. Niestety karty dodatkowe
    płatne.
    Kredytowe - też, po roku (wydanie gratis).

    Co do ubezpieczeń w pakiecie - to chyba najszerszy zakres ma faktycznie
    Pekao SA, ale do tanich nie należy (w zależności od wersji konta od 8,5
    miesięcznie do 17, przelewy do innych banków odpowiednio 1 PLN - 30
    groszy). Zaletą są darmowe bankomaty Pekao i Euronetu. Jest to jedyny
    znany mi bank dający w ubezpieczeniu do konta pomoc na drodze bez
    ograniczeń odległościowych od miejsca zamieszkania. Jak jakiś czas temu
    sprawdzałem między innymi Kredyt Bank - tam pomoc na drodze działała
    dopiero > 50 km od miejsca zamieszkania. Oczywiście mają też pomoc
    techniczną (ślusarz, hydraulik, etc - to samo co w Lukasie).

    A może po prostu mix? Np Lukas + mBank, albo Lukas + KK w Citi? W Citi
    jak poczytasz grupę kartę można mieć za darmo, karty dodatkowe do KK są
    też darmowe.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 23. Data: 2007-10-17 06:49:29
    Od: "mnemotechnik" <c...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > No wlasnie, jak wyglada system online Lukas'a ?

    Ostatnio były niepochlebne opinie na temat conocnej przerwy technologicznej
    obejmującej także wstrzymanie autoryzacji kart.