  • 1. Data: 2006-10-21 14:05:31
    Temat: w jakim banku kredyt hipoteczny
    Od: "Dawid Banasiak" <d...@t...home.pl>

    Witam!!!
    Jako ze to grupa banki chciałem zapytać.
    W jakim banku kredyt hipoteczny (mieszkanie developerskie)??? Dokladnie
    interesuje mnie i zone 150.000 zl (oczywiście franki). Obydwoje mamy konta
    PKO BP oraz karte kredytowa w CitiBanku.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2006-10-21 16:46:24
    Temat: Re: w jakim banku kredyt hipoteczny
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <3...@n...home.net.pl> Dawid Banasiak
    napisał(a):

> [...]
    > interesuje mnie i zone 150.000 zl (oczywiście franki). Obydwoje mamy konta

    Wszystko zależy od tego jaki macie wkład własny, jaka jest wasza zdolność
    kredytowa,jaki okres kredytowania cię interesuje i czy chcesz kredytować
    opłaty około kredytowe czy samemu je zfinansować. Najlepiej udaj się do doradcy
    openfinance lub innego mniejszego.

    --
    Asterisk + SS7 - instalacja i konfiguracja

  • 3. Data: 2006-11-14 16:49:22
    Od: m...@k...pl (Martyna Tyczyńska)

    Witam, jestem doradcą kredytowym. Chętnie udziele informacji w jakim Banku
    i jaki kredyt najlepiej dobrać do Państwa potrzeb. Doradztwo i składanie
    wniosków do banków jest oczywiście bezpłatne. Moja firma współpracuje z 9
    wiodącymi Bankami.
    Jeśli jesteście Państwo nadal zainteresowani, proszę o kontakt:

    Martyna Tyczyńska
    e-mail:m...@k...pl
    tel. 697672999

    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 4. Data: 2010-01-09 21:38:39
    Od: "brzytwa1" <brzytwa1@WYTNIJ_TOop.pl>

    Czy to ten sam Dawid Banasiak z Grudziądza, który miał kochankę w każdym większym
    mieście w kraju ale został na tym przyłapany przez żonę?? hahahah[cytat]
    odpowiedz
    [/cytat]

  • 5. Data: 2010-01-10 20:17:51
    Od: Ranger <A@s>

    brzytwa1 pisze:
> [...]
    > interesuje mnie i zone 150.000 zl (oczywiście franki). Obydwoje mamy konta
    > PKO BP oraz karte kredytowa w CitiBanku.
    Hm... a czemu franki? Mit, że frank jest dobry i tani minął po kryzysie.
    We wszystkich bankach do których mam dostęp do kopulatorów marża i
    finalne oprocentowanie jest wyższe niż EUR. Poza tym przy Liborze dla
    franka na poziomie 0,25% nie ma już z czego spadać, w perspektywie
    dłuższej jest większe ryzyko wzrostu.
    Jeśli jesteś z dolnośląskiego lub okolic możemy pogadać dokładniej na
    emailu.

    Pozdro

  • 6. Data: 2010-02-09 17:09:54
    Od: "fanygirl" <marta29101977@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Coś mi mówi, że tak.
    Z tym, że ona woli udawać, że nic takiego się nie wydarzyło.
    Hmmmm swoją drogą, ciekawe, kto spłaca ów kredyt???!!!
    Podobno głupich nie sieją....