eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › w którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki"

  • 11. Data: 2006-06-27 07:00:31
    Temat: Re: w którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki"
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > pieniądze które wezmę oddaję, niestety, banki się na mnie wypięły,
    > provident też

    Sprzedaj nerke

    Kasia

  • 12. Data: 2006-06-27 07:43:09
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 09:00:31 +0200, KASIA z pracy napisał(a):

    > Sprzedaj nerke
    >
    > Kasia
    Droga Kasiu, przecież w VW można wypłacic z bankomatu i pojsc do kasy po tą
    samą kase, prawda?

  • 13. Data: 2006-06-27 09:12:35
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > Droga Kasiu, przecież w VW można wypłacic z bankomatu i pojsc do kasy po
    > tą
    > samą kase, prawda?

    NIe można.
    Sprawdzałam

    Kasia

  • 14. Data: 2006-06-27 09:21:59
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Tue, 27 Jun 2006 09:00:31 +0200, KASIA z pracy <k...@o...pl> wrote:

    > Sprzedaj nerke

    a nie lepiej ciebie, tylko czy znajdzie sie nabywca ?

    --
    Jurek

  • 15. Data: 2006-06-27 09:41:58
    Od: b...@o...eu

    na razie wyłowiłem informację o DB (chodzi o Deustche Bank?)
    oraz VW (ale on chyba nie ma w pobliżu Legnicy swego oddziału).

    mam pytanie, czy ten DB zakłada blokady a ich wadliwy system
    ich nie widzi, czy wszystko idzie bez blokad (trochę by to było
    niepoważne ale kto ich tam wie?).

    czy mając 2.500 zł na koncie mogę sobie wybrać tę kwotę 4x
    w 4 różnych bankomatach? I tylko w ich własnych czy w innych też?

    Spodziewam się że 1x i w każdym bankomacie. Jednak pytam, w którym byłoby
    najlepiej wypłacić, aby bankomat nie okazał się "nadgorliwy" i nie połączył
    się z systemem informatycznym deutsche banku

    a gdybym miał 2.500 na koncie i je wybrał w bankomacie, wszedł do banku
    wpłacił je na konto, to czy wtedy system będzie widział 5.000zł? I czy pozwoli
    je wypłacić w bankomacie i w kasie banku (2x5.000zł), np. na drugi dzień?

    I co robi Deustche Bank po ujawnieniu debetu? Czy to jest wykroczenie czy
    przestępstwo? A może tylko złamanie regulaminu i poddanie się egzekucji
    administracyjnej, tzn. komornik? Czy sprawą zajmują się sądy, prokuratury
    czy tylko komornik...

    Bo ew. ścigalność napewno na wniosek pokrzywdzonego, który nie ma w tym
    interesu, gdy klient sam przychodzi i deklaruje chęć podpisania ugody...

    pozdr
    Aleksander

  • 16. Data: 2006-06-27 15:19:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 27 Jun 2006 11:41:58 +0200, b...@o...eu wrote:

    >czy mając 2.500 zł na koncie mogę sobie wybrać tę kwotę 4x
    >w 4 różnych bankomatach? I tylko w ich własnych czy w innych też?

    Rozmawiałeś z pracodawcą czy tak sobie trollujesz?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2006-06-27 19:53:00
    Od: b...@o...eu

    > Rozmawiałeś z pracodawcą czy tak sobie trollujesz?

    zanim napisałem pierwszego posta. Wynik rozmowy: potrzeba założenia wątku

    pozdr
    Aleksander

  • 18. Data: 2006-06-28 13:21:37
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > zanim napisałem pierwszego posta. Wynik rozmowy: potrzeba założenia wątku

    Skoro jak piszesz oddajesz pieniądze to czy to takie trudne poprosić kogoś z
    rodziny/znajomych z oficjalnymi dochodami o wzięcie kredytu i spłacanie
    potem za tą osobę? Zamiast próbować kraść?

  • 19. Data: 2006-06-28 17:47:34
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > Skoro jak piszesz oddajesz pieniądze to czy to takie trudne poprosić kogoś
    > rodziny/znajomych z oficjalnymi dochodami o wzięcie kredytu i spłacanie
    > potem za tą osobę? Zamiast próbować kraść?

    Jak miałabym prosic rodzine to wole sprzedac nerke

    Kasia